Lillebæt ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 uger siden #1003084 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Lillebæt ...
Hej Torben<br>
Hornfiskene er kommet til området ved Korsør, så det er kun et spørgsmål om timer for jer "derovre"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 2 uger siden #1003083 af Torben
Besvaret af Torben på emne Lillebæt ...
Jeg var på Lillebælt i går, der var massevis af sild lige syd for udm. Kolding Fjord, så der blev et par til panden og så ellers 6 poser madding til Saltstrømmen i uge 26, i området med sild tog jeg også en håndfuld torsk i kilos klassen, det var på 16-24 meter vand på kanten af renden.<br>
I Kolding Fjord mistede jeg en pæn ørred, den forlod desværre min Rapala lige inden netrammen.....surt.<br>
Havde håbet på at få et par store "horn", de første er jo gerne de største, men enten er de ikke helt fremme ved Bæltet endnu og ellers ville de bare hellere fortære andet end plasticmad....Apex ;o)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 uger siden #1003078 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Lillebæt ...
Hej, jeg var i Lillebælt St.Bededag. Pragtfuld sejlvejr - jeg tog turen fra Juelsminde til Lillebælt/kolding fjord og retur. Jeg hverken fangede eller registrerede havørreder på den tur! Der var dog en del småbåde på torskefiskeri og de halede mange undermåler indenbords - mindstemål er et ukendt begreb!<br>
Hilsen<br>
Bent

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 uger siden #1187481 af ukendt bruger
Lillebæt ... blev oprettet af ukendt bruger
Lillebæt den 16/4<br>
Jeg var på Bæltet fra morgenstunden. Trollede mellem den nye og den gamle bro på Fyns-siden og tabte her en lille ørred. Ud for Børup Strand var der igen bud efter min wobler, men også denne gang vandt fisken.<br>
Ærgeligt? - ja både og, jeg nød turen trods alt og nu ved jeg altså at de er der, selvom der ellers aldrig er noget fra Lillebælt.<br>
Knæk og bræk<br>
Lars

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer