Jeg er nyb...

Mere
19 år 1 uge siden #1003129 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Jeg er nyb...
Hej Knud<br>
Jeg kørte selv med Amb. 6000 i lang tid, og det er fint til hjemlige farvande, men det holder ikke line nok til fiskeri i Østersøen.<br>
Det er dog et rigtig sjovt hjul at fighte en god ørred på, for følingen er i top.<br>
Personligt prioriterer jeg linetælleren særdeles højt, for det hjælper utroligt meget til at sætte grejet rigtigt og dermed undgå fuglereder. I starten var jeg meget plaget af 'kinkede' liner og sammenfiltret endegrej, men efter at jeg fik linetællere og gik over til kugleleje svirvler, sker det stort set aldrig mere.<br>
Knæk & bræk<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 1 uge siden #1003126 af Claus Wichmann
Besvaret af Claus Wichmann på emne Jeg er nyb...
Hej knud!<br>
Et par kommentarer til dit grejvalg samt adresse hvor du kan gå ind og finde luftfotos. Amb. 6000 kan godt bruges til vore hjemlige kyster. Selv bruger jeg AMB.6500 Rocket. AMB.7000 og Daiwa SG47LC. Daiwa og 7000 hjulene kan måske virke lidt overdimensionerede til vore hjemlige vande, men skal du på tur til Sverige ell. Bornholm, vil de store hjul være at foretrække, da muligjeden for en noget større fisk er tlstede. Daiwa hjulene er med tæller, og det kan være en fordel når der fiskes med Dipsy diver ell. side planer/planerboards. Ellers kan man tælle sig frem på lineføreren, så man ved hvor meget line der er lagt ud.<br>
Held og lykke med indkøbene. <br>
www.lepidoptera.dk/flyfoto.htm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 uge siden #1187503 af ukendt bruger
Jeg er nyb... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg er nybegynder inden for trolling og skal ud og købe udstyr,har nogen erfaring med Ambassadør 6000 hjul til trolling.Min forhandler har anbefalet dette hjul, jeg mener dog det ser lidt kleint ud.<br>
Jeg har tidligere set en hjemmeside med luftfottos af de danske kyster, skulle nogen kende dette link?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer