Som nystar...

Mere
19 år 4 dage siden #1003184 af Henrik Soele
Besvaret af Henrik Soele på emne Som nystar...
<br>
Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der foregår rundt omkring, men må indrømme at jeg studsede lidt da jeg så du ville "købe" waypoint!<br>
<br>
Waypoint, er nok noget man gør sig fortjent til. Det kunne aldrig falde mig ind at sælge waypoint, gode venner og bekendte deler man med, mindre gode venner kan man måske bytte med - og så er der jo altid nogle waypoint som er mere eller mindre frie - men stadig så får du nok ikke noget, der er noget værd på denne måde!<br>
<br>
Du er nok nød til selv at komme ud af busken, deltage i de forskellige arrangementer i klubberne, snakke med dem du møder ved klubaftenerne, slæbestederne eller på fiskepladserne - så begynder det hele pludselig at komme af sig selv og du får også noget at dele ud af.<br>
<br>
Vi ses - et eller andet sted derude!<br>
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 dage siden #1003177 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Som nystar...
Meget godt med den side tjek way-points under lillebælt :) hmmm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 1 uge siden #1003153 af Jakob Larsen
Besvaret af Jakob Larsen på emne Som nystar...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 uge siden #1187515 af ukendt bruger
Som nystar... blev oprettet af ukendt bruger
Som nystartet trolling fisker er jeg meget interesseret at købe nogle gode way-points omkring fyn samt i Storebælt og Lillebælt - Havørred og torsk !!!<br>
Kan træffes på mobil tlf. 2230-0100

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer