D.M. i sm?...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1186434 af ukendt bruger
D.M. i sm?... blev oprettet af ukendt bruger
D.M. i småbådsfiskeri.<br>
<br>
Jeg synes de fleste af konkurrencereglerne ved DM i småbådsfiskeri er meget fornuftige, men reglen der omhandler, at bådene ikke må gå i havn før et angivet tidspunkt, er for at sige det mildt, meget lidt gennemtænkt.<br>
<br>
Det kan jo ikke være rigtig, at hvis nogen bliver søsyge, det blæse op ( nogen har både på 4,3 m. andre på 7,0 m. ), får en krog i fingeren, vil ind for at spise frokost eller vil have deres båd op i god tid, ikke kan gøre det uden at blive udelukket fra at deltage i konkurrencen. <br>
<br>
Jeg er udmærket klar over at det er for at undgå snyd, men må bådene så heller ikke ligge sammen for at spise frokost eller på anden måde have fysisk kontakt ?.<br>
<br>
Man burde have kontrollør på land og under hele stævnet så de deltagende både kan færdes frit ud og ind af havnen som det passer dem og kan få hjælpe eller råd og vejledning hvis de føler det nødvendig.<br>
<br>
Hvis man kikker lidt på alle andre mesterskaber i lystfiskeri inkl. dem som FTK. og SSK har lavet så har der altid været repræsentanter fra klubben eller stævneledelsen på land under hele stævnet for at få alting til at funger perfekt. <br>
Det bør der også være ved dette stævne så man undgår kaotiske og fuldstændige umulige situationer ved aflevering af fisk og optagning af både.<br>
<br>
Man kunne jo foreslå, at dem der har funder på så tåbelig en regel også er dem der bliver på land eller måske får denne regel annulleret, men jeg mener stadig, at der ved et DM bør være repræsentanter fra stævneledelsen på land under hele stævnet.<br>
<br>
M.v.h.<br>
John Balle Jensen<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.122 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer