Søndag de...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000782 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søndag de...
du har helt ret, mindes en dag jeg var til træf i Grenå, da jeg stadigvæk var håbefuld medlem af JSK, vi var nogle stykker som var på de kanter for første gang og spurgte om hvor fiskene var, svaret var ude i havet ?????? sikken en hjælp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000781 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søndag de...
Hej Sven Erik !<br>
Tak for din tydlige information.<br>
Med Fiskehilsninger<br>
Anders "AP" Petersen<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1186616 af ukendt bruger
Søndag de... blev oprettet af ukendt bruger
Søndag den 5. feb 2004 var jeg for første gang i år en tur med jollen fra Århus Nordhavn til Begtrup Vig og tilbage rundt om Ryes Flak. Vi trollede med 4 stænger og pirkede med 2 sildeforfang uden at få fisk. Der var heller ikke mange på ekkoloddet. Men vandet var klart og vejret perfekt, så vi kunne lystigt plane fra sted til sted. I havnen mødte vi også dykkerne som heller ikke i Århus-bugten havde mødt fisk pånær enkelte mindre fladfisk. Men i fjor havde de dog set undermålstorsk enkelte steder ved vrag. Dette blot som almindelig orientering, som jeg selv har savnet på dette sted. I fjor mødte jeg på 6-7 ture i Århusbugten heller ikke mange fisk. Der var en meget lille stime sild ved Studstrupværkets kaj, nogle hornfisk i foråret ved Skødshoved og en enkelt lille ørred samme sted. Ingen torsk, som der ellers har været nogle af tidligere år. I fjor havde jeg også en tur fra Bønnerup Havn med friske sandorm. Det blev til 6 små skrubber på mindstemålet. Fra de 2 andre klubber er der mange meldinger i forum, selvom også de har beskedne fangster ind i mellem. Så jeg roser sjællænderne og riser jyderne. Hvis vi ikke fortæller hinanden hvor der er og hvor der ikke er fisk, bliver det træls for os alle.<br>
<br>
Med fiskerhilsen fra Sven Erik i den karrygule Uttern 510.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer