Jeg er lig...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002638 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er lig...
Det er dejligt at få svar så hurtigt det lyder jo også til at der er andre steder end lige bugten der kan fiskes i. Jeg mailer lige mit nr Brian så kan du ringe, er der andre der er friske på at ha en ekstra med skriver i bare. Tak for den pæne modtagelse!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002626 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er lig...
Hej Morten<br>
<br>
Jamen velkommen i klubben da ;-)<br>
<br>
Ja fiskeriet i Århusbugten er ikke noget og råbe hurra for (bor selv i Århus). Jeg har opgav af bruge krudt på selve bugten for et par år siden og siden koncentreret mig mere om Randers fjord som så oftest kan fravristes en enkelt ørred eller 2 af varierende størrelse. Men jeg ved da kystfiskere fanger fisk i bugten i perioder. Ligeledes er der fisk i Århushavn og omkring Studsstrupværket. Så der må jo være fisk i området (torsk/ørred. Men lige at få sucess som småbådsfisker på bugten kan nok være en hård nød at knække :-).<br>
JSK afholder 24 timers træf fra EGÅ marina d 28 maj. Og jeg er nok af den overbevisning at en del både vil sejle langt pokker i vold f.eks over mod Æbeltoft og videre rundt. Jeg tror fiskeriet er mere stabilt derud af og nord over af Djurlands kyst. Det er jo også mere eller mindre en tilbagevendende begivenhed at Århus bugten lider af åndenød i sommer månederne.<br>
Hvis du vil med ud på en prøvetur engang ved Lejlighed kan du maile mig dit tlf. nummer. Hvor det så bliver må vi finde ud af sammen med sjukkerne (randers, grenå, gule rev, mariager fjord, silkeborg søerne).<br>
Hvis du er til det lidt mere eksotiske har vi.........min småbådsbekendte (tør ikke skrive venner ;-)<br>
En fælles tur til Sverige i uge 19, hvor du skal være velkommen, hvis du kan tåle plat småbådsfisker humor i en uges tid :-)www.smaabaadsklub.dk/Aktivitet/VisAktivitet.asp?id=427

Ellers kan jeg anbefale, at du deltager i nogle klub aktiviteter så kan de gutter hurtigt få sat dig i i sagerne her i området.<br>
<br>
mon ikke også der kommer et svar mere eller to på dit indlæg her på siden<br>
<br>
Lige for at slutte pænt af vil jeg endnu engang byde dig velkommen i disse småbåds fanatiske rækker ;-)<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian/Quicksilver<br>
FTK, JSK, TFAGN<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1187341 af ukendt bruger
Jeg er lig... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg er lige flyttet til århus og vil gerne igang med at fiske fra min kabinebåd. jeg vil gerne hører om fiskeriet i området: pladser, fangster og den slags.<br>
Jeg er nyt medlem i JSK og glæder mig til at få nogle hyggelige timer med andre ligesindede.<br>
Hvis der er nogen der kan ha en ekstra med på en tur, ville jeg sætte stor pris på det.<br>
(Har ikke den vilde erfaring fra småbåd, men har en bred viden om fiskeri)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer