Jeg har nu...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003447 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har nu...
Hej Carsten.Der er faktisk en del pæne torsk hvis du tager på en kort aftentur.Torskene jager langs skrænterne i hele lillebælt.Torskene i denne tid er fyldt med krabber og småsild.Ang.dybden er ligemeget om aftenen.De kan fanges fra 10fod.og nedefter.<br>
mvh.Per Pedersen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003439 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har nu...
Allerførst der er ikke mange torsk i lillebælt, men nogle småtorsk plejer man da at kunne fange. <br>
Det bedste og nemmeste sted er nok over for Gals Klint camping fra der hvor de store elledninger går over bæltet og næsten hen til Skærbækværket <br>
Fisk på 55-75 fod vand helt ved bunden evnt. med en vobber som trækker lidt ned af i forhold til loddet (pas på garn) Venlig hilsen Karsten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1187604 af ukendt bruger
Jeg har nu... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg har nu endelig fået monteret min første downrigger. Jeg har tænkt mig at tage til Lillebælt i næste weekend, og ville i den forbindelse høre om i har nogle positioner hvor mán kunne være heldig og fange et par torsk (de blanke må vente). I givet fald vil jeg da også gerne høre hvor dybi man skal fiske med downrigger for at fange torskene.<br>
<br>
Mvh Carsten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer