Kursus i vedligehold af påhængsmotor (40 HK 4 takt - Mercury motor)

  • Lui Tang Jensen
  • Lui Tang Jensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 måneder 5 dage siden #1191063 af Lui Tang Jensen
Hej Flemming
Vi har tidligere haft en dag hos Sejs marine, hvor de fortalte hvordan man bedst vedligeholder sin motor. Vi har desværre ikke lige PT planer om et nyt kursus.
Desværre har vi også lige haft værkstedsdag, hvor man kan komme og lave lidt på sin båd indendørs, og der er næsten altid andre klubmedlemmer, som er klar til at hjælpe og vejlede, hvis der er noget man har problemer med.
Ved godt det ikke hjælper dig nu, men blot til info fremmad rettet, da værkstedsdag, er en årlig begivenhed i klubben i efteråret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Flemming Jensen
  • Flemming Jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
5 måneder 1 uge siden #1191062 af Flemming Jensen
Har fornylig investeret i en lille motorbåd Ørnvik 470, med 40 HK - Jeg vil lige høre om klubben (MSK) afholder kurser i hvordan man selv kan servicere og vedligeholde sin bådmotor. Hvis ikke - om nogen kunne henvise til et sådant kursus. Bor i Skæring og har min båd på trailer i Udbyhøj.
Mvh Flemming

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer