Tak til Tr...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 10 måneder siden #1167666 af ukendt bruger
Tak til Tr... blev oprettet af ukendt bruger
Tak til Troels og Steen fordi de har ulejliget sig med at svare, men hvor bliver debatten af?<br>
Som sagerne står lige nu, vil der for fremtiden kun være en Alle tiders Top10 med billede, for det er jo medlemmerne der bestemmer sidernes indhold/udformning, og indtil nu har JERES reaktion været, at Top10 SKAL indeholde billeder, for dem der tier - samtykker?<br>
<br>
Til Troels.<br>
Jeg er glad for at du så hurtigt kommenterede mit indlæg, men dit svar køber jeg ikke!<br>
På 3 år har medlemmerne fra JSK indtastet 9 fangstrapporter, og så vidt jeg kan se, er det kun nye medlemmer der indtaster et par rapporter, hvorefter de formentlig får at vide, at det gør man ikke i JSK? Hvorfor ikke?<br>
Medlemmerne i FTK har i samme periode indtastet 47 fangstrapporter - og det er også for dårligt, for jeg ved jo ud fra deres Top10 at de fanger store og flotte fisk, så hvorfor vil i ikke "offentligøre" jeres fangster? Er det hemmeligt hvad i fanger, er det for besværligt at indtaste fangsterne, er kravet om billedstørrelse for lille (50 kb) eller hvad?<br>
<br>
Og nej Troels - man behøver absolut ikke lægge billeder op og skrive om alle sine trollingture - heldigvis, men det er da en vigtig del af denne hjemmeside at man kan få oplyst, i hvilke områder der fanges fisk for øjeblikket.<br>
Det er jo ikke nogen hemmelighed at Køge Bugt var meget længe om at komme i gang i år, mens Øresund fiskede fortræffeligt i det tidlige forår, og det er da ikke helt uvæsentligt for medlemmerne?<br>
<br>
Til alle<br>
lad os nu få en debat om fangstrapporterne - det er jo den eneste måde vi kan udvikle os på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer