Kære webm...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 10 måneder siden #1167672 af ukendt bruger
Kære webm... blev oprettet af ukendt bruger
Kære webmaster<br>
Jeg tror måske at det er datoen fredag den 13. der har stresset webmaster lidt eller det håber jeg da.<br>
Jeg er nyt medlem af JSK og jeg syntes at den debat(som du kalder det) du ligger op til her hører mere hjemme i BT eller Ekstrabladet. Du kommer med beskyldninger om at vi i JSK regi får at vide, af "nogen", at vi ikke skal registrerer vores fangster. På trods af dette har du ikke nævnt et ord om denne problemstilling eller rapportering af fangstrapporter generelt, i den ellers glimrende artikkel, på 2 sider du skrev om websitet www.smaabaadsklub.dk i det sidste nummer af 'Både & Fisk'(Medlemsblad for Jysk småbådsfiskeklub). Dette blad bliver ellers postomdelt til alle JSK medlemmer så selv dem der ikke bruger nettet til dagligt ville kunne tage del i din debat.

<br>
Nu vil jeg ikke komme med mere brok i denne omgang, blot en opfordring til at en debat bør foregår på saglige begrundelser og ikke på en række beskyldninger.<br>
<br>
I forbindelse med top 10 listen syntes jeg også at en liste med billeder og fangstrapport er det bedste.<br>
Jeg har dog selv det problem at jeg ikke ejer et digitalkamera eller en scanner, men en fangstrapport kan man jo altid komme med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer