Tilmelding...

Mere
20 år 8 måneder siden #1000057 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Tilmelding...
hej niels<br>
<br>
jeg syndes personligt at jeg prøver på at skrive alle steder på hjemmesiden, samt i bladet,samt i nyhedsbrevet og helt til et par dage før minder jeg folk om det, men det er ikke altid at folk læser det hele, for hver gang der er klubmesterskab kommer der altid nogen der ikke har tilmeldt sig på forhånd, det er da også dejligt at der kommer nogen, men af hendsyn til indkøb og havnebokning er det rat at vide på forhånd hvor mange der kommer.<br>
<br>
hvis der er noget vi som arrangøre kan gøre bedre er jeg da åben for gode råd samt positiv og nagativ kritik, som man kan komme ud med på hvors ris og ros aften.<br>
<br>
knæk og bræk mvh per lasse (grisling)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 8 måneder siden #1000053 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Tilmelding...
Jamen, det står her på hjemmesiden, under vigtig info, der er også sendt nyhedsbrev ud. Du skal tilmelde dig via SMS til Per Christensen 2234 7227, det virker i hvert fald. Se iøvrigt "Vigtig Info"<br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
Steen Hjorth

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nils Majdrup
  • Nils Majdrup's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1186424 af Nils Majdrup
Tilmelding... blev oprettet af Nils Majdrup
Tilmeldinger til klubture.Jeg savner, at der under aktiviteter, mangler information om hvor man tilmelder sig til klubturene.<br>
Jeg har bemærket, at der i forbindelse med Odden-turen, har været en del tvivl hos bl.a. nye medlemmer om, hvordan og hos hvem man kan tilmelde sig. <br>
<br>
Med venlig hilsen Nils "Mulle" Majdrup

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer