Dyreværns...

Mere
9 år 5 måneder siden #1091540 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Dyreværns...
Ja Jens det er godt nok et stort arbejde og jeg glæder mig til på onsdag hvor bl.a. Steen og jeg er til høring med DSF i Roskilde

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 5 måneder siden #1091539 af Jens
Besvaret af Jens på emne Dyreværns...
Godt skrevet, og et stort stykke arbejde du har lavet. :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steen
  • Steen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
9 år 5 måneder siden #1183921 af Steen
Dyreværns... blev oprettet af Steen
Dyreværnslobbyister har forsøgt at tage røven på lystfiskeriet
En lille gruppe af rabiate og fanatiske lystfiskerfjendske dyreværnslobbyister har tilsyneladende bagt en rævekage for at forsøge at sætte den naturlige samfundsudvikling ud af kraft.
Der er stærke indicier på, at denne gruppe ved hjælp af fabrikerede resultater og pleje af særinteresser samt dyreværns lobbyistisk spin og fup, er lykkedes med at få Ministeren til at overveje at indføre begrænsninger for lystfiskeriet.
- Der er dog heldigvis mange fornuftige og normalttænkende lystfiskere i Danmark, hvor af en del har sat sig grundigt ind i tingene og nogle af disse har udfærdiget skrivelser, der enten er blevet sendt til Ministeren eller er oplagt hos Fødevareministeriets udvalg – disse skrivelser vil Fødevareministeren skulle svare på og i løbet af den kommende tid, og så vil Ministeren med meget stor sandsynlighed meddele, at han vil sætte fremsættelsen af lovforslaget om forbud mod brug at levende agnfisk i bero.
- Jeg har selv udfærdiget nogle skrivelser, som kan ses på Folketingets hjemmeside her:

www.ft.dk/samling/20141/almdel/flf/bilag/51/1420552.pdf

www.ft.dk/samling/20141/almdel/flf/bilag/27/1411151.pdf

www.ft.dk/samling/20141/almdel/flf/bilag/35/1414949.pdf

- Måske det kan blive spændende at høre, hvad DSF de vil sige på det indkaldte ”dialog-møde” d. 26/11, men mon ikke flertallet af medlemmerne i DSF de vil se fornuften i, at DSF taler lystfiskeriet sag og meddeler, at de vil anbefale Ministeren at udskyde fremsættelsen af lovforslaget – i stedet for at fortsætte med at varetage de rabiate og fanatiske dyreværnsorganisationers lystfiskerfjendske interesser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer