skovshoved...

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
8 år 8 måneder siden #1096691 af Linda Wehlast Jessen
Besvaret af Linda Wehlast Jessen på emne skovshoved...
Fik også testet den nye rampe både op og ned. Ingen problemer, kom fint både op og ned. Rampen er kort, så der er kun en omgang på hjulet så var jeg oppe på det flade stykke med forhjulene. Intet problem med stigningen. Med hensyn til knækket/kanten kunne jeg godt komme op og ned uden at ramme på, men faktisk var min udstødning på bilen tættere på at ramme end min trailer var.
Men når de får rettet kanten bliver det en super fin rampe. I weekenden var der lidt trængt med plads at komme rundt på, fordi der var en hastigt og uhensigtsmæssig parkering af redningsfolk der skulle ud og finde en mand i vandet. Men når først parkeringsområdet er færdigt og hegnet som er om byggepladsen er væk, så bliver der ingen problemer med at komme rundt. Det skal nok blive super godt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096690 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne skovshoved...
Jeg havde heller ikke nogle problemer med at komme i og op
Der bliver hurtig dybt, så man ikke skal bakke så langt ud i vandet.
og den kant der bliver omtalt kommer man ikke i nærheden af. med trailer hjulene.
Så godkendt rampe her fra.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096688 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne skovshoved...
Lige til orientering er det en dobbeltaksle 2700 kilo trailer og båden en Ørnvik 630 PH der fuld kampklar runder de 2 tons.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096685 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne skovshoved...
Så blev Juniorturen i Skovshoved afholdt, sikken en tur vejret og fiskeriet helt i top.

Vi var dog en del af de 19 tilmeldte både der tog til havnen med mavekriller, mon de to (Sven og Jimmie) der omtalte den nye rampe som mere eller mindre ubrugelig havde ret ?

Til alles orientering var der kun 2, skriver TO vognsæt der ikke formåede at bruge den nye rampe:

1. Nils Maidrup i ”Feelgood” måtte bakke hele vejen tilbage idet en fra besætningen på hjemmeværnskutteren havde parkeret så man ikke kunne komme til rampen. Han trak dog op lørdag aften på den nye.

2. Karsten Louw i ”Munken” havde for lange (læs ikke afkortede) rør til sine sideruller så de ramte kanten ved knækket med det samme.

Eller gik det som smurt både i og op, ja den knækker lige brat nok på toppen, men som John allerede har skrevet agter havnen jo at ændre det.

Men alt i alt ser det ud til at det bliver rigtig godt når alt byggerodet er væk, og rampen direkte ud i Sundet er lavet samt den nye indfaldsvej og parkeringspladsen lige mellem de to ramper.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jimmie Johansen
  • Jimmie Johansen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 8 måneder siden #1096631 af Jimmie Johansen
Besvaret af Jimmie Johansen på emne skovshoved...
Enig. håber alle bruger den nye og ikke den gamle rampe i weekenden. Og kommer med udmelding der efter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096630 af sven svensson
Besvaret af sven svensson på emne skovshoved...
Det er jo lidt svært at afprøve den ,da den har været lukket siden den åbnede.
Men enhver kan jo se den er meget stejlere end den gamle,uanset at havnen påstår noget andet.
Jeg har skridtet det skrå stykke fra havnearealet og ned til vandet af der er næsten doppelt så langt på den gamle rampe som på den nye.
Men det bliver da spændene og se når den skal bruges i weekenden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.238 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer