Hejsa. Det...

  • Per Christensen
  • Per Christensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
7 år 6 måneder siden #1101974 af Per Christensen
Besvaret af Per Christensen på emne Hejsa. Det...
Tak for alle indput&#128512 vi ses tidligt lørdag morgen&#128513

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #1101973 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Hejsa. Det...
Godt ord igen :: det var nu blot for at hjælpe Per der ikke har været med så meget

og den ½ time skulle måske også have haft en :B

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #1101972 af Johnny Poulsen
Besvaret af Johnny Poulsen på emne Hejsa. Det...
Hej Bjarne
Jeg nævner intet om et problem, men når der står "Fiskeri fra 07.00 til 16.00" det ene sted og Fiskeri fra 07.30 til 16.00" et andet sted, så kan de der ikke har mulighed for at være i havnen aftenen før, godt få lidt stress hvis de først kommer lige til skippermødet som jvf. reglerne afholdes 10 min. før konkurrencen starter - og så opdager skippermødet er afholdt, fordi de ikke har kigget det rigtige sted. Men vi prøver altid at komme så vi også kan nyde den gode morgenmad, som klubben tilbyder ::. Men det var sgu mere ment som en hjælp og ikke et surt opstød, hvilket jeg også troede den lille smiley viste :B og så lige en til :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #1101971 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Hejsa. Det...
Jeg kan ikke se det store problem i de to tidspunkter

Når der skrives klokken 7 er det selvfølgelig pga morgenmaden og skippermødet

Og 7.30 starter fiskeriet så, men husk man skal have været til skippermødet og skrevet sig ind.

Jeg personliget ville under ingen omstændigheder sove en ½ time mere, tværtimod ville jeg nok være i havnen senest kl. 6.30 for at få båden i og finde en ledig havneplads inden det går løs.

Men som det er flere allerede i havnen fredag aften til Morten Uschi''s Flæskesteg og Ris al la mande.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #1101970 af Johnny Poulsen
Besvaret af Johnny Poulsen på emne Hejsa. Det...
Hej Niels.
Jeg forstår godt at Per kan være forvirret, på hjemmesiden der hvor du henviser til, står der kl. 7:30 men i sidste nyhedsbrev står der kl. 7:00.
Det første altså 7:30 må vel være det rigtige, solen står først op kl. 7:25 i Køge den 5.11 og hvis det er kl. 7:00 risikerer vi jo at man kan komme for sent - og så kan vi alle også sove en halv time længere :B

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #1101969 af Nils Majdrup
Besvaret af Nils Majdrup på emne Hejsa. Det...
Se under Sjælland-klubmesterskabet-tider i fanerne til venstre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer