hej er der...

  • Bjørn Dahl Porsgaard
  • Bjørn Dahl Porsgaard's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 8 måneder siden #1104502 af Bjørn Dahl Porsgaard
Besvaret af Bjørn Dahl Porsgaard på emne hej er der...
Ja jeg husker svagt noget om den henrik. Fang mig på mail, så kan vi tale om det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • henrik jensen
  • henrik jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 8 måneder siden #1104486 af henrik jensen
Besvaret af henrik jensen på emne hej er der...
hej bjørn dahl porsgård kan du huske min vw tdi t 5 gik i nødprogram det gør den igen sidst fik den ny turbo så jer måtte købe en til 13813 kr lort

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjørn Dahl Porsgaard
  • Bjørn Dahl Porsgaard's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 8 måneder siden #1104483 af Bjørn Dahl Porsgaard
Besvaret af Bjørn Dahl Porsgaard på emne hej er der...
Synd og skam at han platter og svindler. Jeg har været venner med ham længe, og kender ham som en fin fyr, og en meget dygtig og ihærdig lystfisker. På grund af denne sag, og tilsvarende har jeg sagt endegyldigt farvel til ham som ven for 2 måneder siden. Mega trist, men det kan ikke være anderledes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • henrik jensen
  • henrik jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 8 måneder siden #1104475 af henrik jensen
Besvaret af henrik jensen på emne hej er der...
hej alle brian beckman (tyveknækt) slab godt fra at stjæle sælge 3 shimano takota som han ikke ejede manglede penge til datters komfirmation han snyder alle stjæler enda hans fiskemakkers udstyr for 25000 kr hold endelig fingerene fra den nar politiet harså meget på ham at de sagde ja op i bunken så jeg d-roppede at få mine 3000 kr retur mvh henrik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjarne HALBERG-NAUR
  • Bjarne HALBERG-NAUR's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
5 år 11 måneder siden #1104250 af Bjarne HALBERG-NAUR
Besvaret af Bjarne HALBERG-NAUR på emne hej er der...
Hej Henrik.
Som vi har talt om. Så ville jeg politi anmelde ham.
Med al den svindel han efterhånden har på samvitigheden. Så må nogen stoppe ham. Når du har anmeldt ham. Så vil jeg gerne vidne. Jeg har masser af korrespondance hvori han fortæller at han har leverer hjul, samt senere at han har betalt og til sidst Haar Jeg en sms hvori han bekræfter at han vil betale for hjulene samme aften.

Så vil jeg samtidig rette en tanke til admins i dette forum.
Spørge om, hvordan man kan have et medlem i gruppen, som gentagne gange har snydt og bedraget andre godtroende lystfiskere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • henrik jensen
  • henrik jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 11 måneder siden #1104246 af henrik jensen
Besvaret af henrik jensen på emne hej er der...
så har brian beckmann snydt igen brian sendte mig en stjålet kort plotter som bjarne neuir fik stjålet han lovet at jeg skulle få nye shimani takota han bestilte 3 stk hos fiskehjørnet de var længe om at få dem hjem men tirsdag ringe leon jeg har modtaget 3 stk hjul kørte der op men de er desvære ikke blevet betalt af brian så sage leon jeg ringer lige til brian (snyd ) kalder vi ham nej han tør ikke svarer mere der er ingen svar desvære jeg udleverer ikke hjulene uden penge ok jeg har betalt en gang så behold du hjulene hvad gør vi ved sådan en klubben ? kender nogen der vil tæske ham men det får jeg ikke mine penge retur mvh henrik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer