Klintholm ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
12 år 1 måned siden #1066565 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
Super service i holder jer dernede - håber vi når at lægge lidt penge hos jer i år også..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
12 år 1 måned siden #1066564 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
En rigtig skinkekutter er nu et smukt syn ::
Glæder mig allerede til at komme derned

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
12 år 1 måned siden #1066562 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
Fra i dag fredag d.16.3.2012 kl. 18.30,
Pølsevognen JENSEN`S PØLSER de næste par måneder tilstede på Klintholm Havn,
(på parkeringspladsen,ved ”Fællessalget”,hvor der renses fisk ).

Dog alt afhængig af vejr og vind og hvor mange der er på havet.

(flg. Datoer kommer vi dog IKKE:
17/3+18/3+24/3+25/3
15/4
6/5+17/5+19/5+20/5

Vi har flg med: pølser + bøfsandwich +fransk hotdog + hotdog
se mere på www.jensenspølser.dk eller send en sms på 29651035

Vi ønsker jer en go fangst og håber at se jer i Pølsevognen
vh Joan og Klaus
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 1 måned siden #1066561 af Jonas Krøyer
Besvaret af Jonas Krøyer på emne Klintholm ...
Jeg tilslutter mig. Super service for 500.-

Ja Rom blev ikke bygget på én dag, men jeg kunne dog godt tænke mig nogle flere pladser i inderbassinet.
Vi ankom sent tirsdag aften hvor vinden var i Vest. Med den vind er det nærmest umuligt, at benytte yderbassinerne i erhvervshavnen. Ihvertfald med vores størrelse både. Vi overvejede faktisk, at sejle over i lystbådehavnen, men regnede ikke med, at der var strøm. Det lykkedes da også, at finde en plads. Men vi skulle ikke være ankommet meget senere. Senere på året bliver det nok et problem for os der gerne vil have lidt varme i båden om natten.
Med tiden håber jeg, at der kunne etableres båse ligesom i Simris. :-)

Som Brian skriver, er der ikke noget hemmeligt ved fiskeriet dernede i øjeblikket. Det foregår omkring 40 meteren og der er tale om MANGE kvadratkm hvor der kan fiskes og der er laks. Jeg hørte om fangster på sideplaner og ned til 80 fod.
Hvis man følger lidt med her, på diverse blogs og private sider får man nok en idé om hvad, hvordan og hvorfor. ::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
12 år 1 måned siden #1066520 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
Enig med Brian. Vi bør altså støtte projektet. Det er helt fantastisk hvad Michael, Claus Købmand og de andre parter omkring havnen har banket op. ::

Man fristes næsten til ønske havnen tabte en stor sten på vejen ned mod marinaen..... -:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
12 år 1 måned siden #1066519 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
1: Fiskeri:
Ja rapporter og antal både på vandet passer ikke helt overens. Der blev igen igår onsdag, fanget MANGE og STORE laks ved/omkring 40 meteren. Selv fik vi i Team Basse 4 gode fisk mellem 8 og 13 kg. De to bedste er oploadet som fangstrapporter. Der er fisk til alle derude. Der er ingen hemmeligeheder eller særlige tricks. Det er bare at dybbe agn i vandet og vente. Men igår var det primært( hvad vi hørte om) fanget fisk højt i vandet. Altså sideplaner og øverst på riggen. Andre melder om fangster i dybet. Kort sagt de er over det hele. Bedst igår var dog 42-43 meter vand hvor vi var.
Det kan slet ikke betale sig at gå efter en bestemt pos. Det er relativt store områder fiskene bliver fanget i. Så er man ny, og se efter ´hvor de andre både er og søg 40-43 meter vand. på Nuværende tidspunkt. Hen på foråret er der tendens til at fiskene går ind over lavere vand.. 25-35 meter.

2: En anden og vigtig ting om Klintholm Fiskerihavn:
SERVICE niveauet på Klintholm fiskerihavn er nu efterhånden på et stadie, som matcher de største fiskeihavne omkring i de nordiske lande. Jeg nævner Dobbelt slæbested, Strøm på broer, fri liggeplads i vandet når der fiskes flere dage, stort indendørs rensehus med frysere, is til kølekassen, toiletter, en købmand der giver is- og andre meldinger, og længere åbningstider, så vi kan proviantere inden afgang.. og fra igår enda en pølsevogn så sulten kan stilles mens efter der er renset fisk.. ja jeg fik nok ikke det hele med.. og forresten truck-køreren skal da også lige takkes for at køre den fyldte kølekasse fra båden til rensehuset (armene var sku blevet for slappe) Dvs fantastisk initiativ/støtte/hjælp fra havnens medarbejdere og butikker.

-- Men Hvorfor f... bliver folk stadig ved med at køre ned til den gamle nedslidte rampe ved Marinaen? For at spare årskortet på 500 kr. eller dagskort på 100 kr. eller hvad??
Service koster altså d´Herrer og Damer og 500 kr. for den her service er yderst fair.. Jeg kender mange havne hvor beløbet er større, og der er kun en rampe at benytte..
Så budskabet er: Tag nu og støt op om det her projekt, og betal de 500 kr, således projektet kan fortsætte mange år frem, og hvem ved hvad havnen ellers finder på af nye tiltag.. Rom blev ikke bygget på én dag..
Vi ses på Klintholm og på vandet..

Hilsen fra en meget glad og tilfreds Trolingfisker/bruger af Klintholn Fiskerihavn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.255 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer