Rampe i Ka...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 timer siden #1001118 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Rampe i Ka...
Hej Allan<br>
Så fandt jeg slæbestedet i Kalundborg, ret fint slæbested, andre kommuner kunne godt lære lidt :-) . Har været en tur deroppe her i eftermiddag, det gav en havørred på 62cm. den første nogensinde, så man er lidt stolt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 4 dage siden #1001103 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Rampe i Ka...
Hej Lui<br>
<br>
Du skal ned for enden af Dokhavnsvej dvs. forbi rensnings anlægget og til højre efter dette og så kommer du lige ned til slæbestedet, som i øvrigt er ret godt og gratis at benytte.<br>
<br>
Mvh. Nielsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 dage siden #1186744 af ukendt bruger
Rampe i Ka... blev oprettet af ukendt bruger
Rampe i Kalundborg<br>
Har været i Kalundborg et par gange for at se på rampen deroppe, har fået at vide der skulle ligge en rampe bagved Dansk Olie Genbrug, men kan det passe den ikke er der længere? Der ligger også en rampe henne ved færgerne ved lystbådehavnen, ved i om den er gratis at bruge, regner med at skulle prøve Kalundborg i år, håber der er nogle, som kan hjælpe mig med at finde rampen, på forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer