Jeg tager ...

Mere
19 år 11 måneder siden #1001178 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Søren (rustfri) og jeg kommer på bugten fredag eftermiddag og bliver ude, sikkert i Bøgeskoven, til lørdag. Jeg skal være hjemme til familie tam tam om eftermiddagen. Måske vi høres på vandet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 11 måneder siden #1001176 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Hej Allan<br>
Vi tager også i bugten på lørdag(første prioritet) ellers søndag. Det kommer an på vejret. Claus (Numsi) skulle også komme på vandet og vi havde snakket lidt om at spise noget fælles frokost et sted, alt efter hvor vi fisker (Tror det bliver Sønakken). Så hvis du/andre har lyst kan vi jo spise de medbragte klemmer sammen et sted.<br>
<br>
Vi kan jo lige snakke sammen på VHFen på lørdag.<br>
<br>
Hilsen<br>
Michael, Kvisten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 11 måneder siden #1001175 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Hej Allan, jeg ( NUMSI )og Michael / Per ( Kvisten ) er også på bugten Lørdag. Vi har talt om at spise frokost sammen i Bøgeskovens Havn. SES !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Allan Nielsen
  • Allan Nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 11 måneder siden #1186780 af Allan Nielsen
Jeg tager ... blev oprettet af Allan Nielsen
Jeg tager en tur i bugten Lørdag og søndag hvis vejret holder som lovet nu, og vil være i Køge havn fra Fredag aften og hele weekenden, så hvis andre har samme planer hører jeg da gerne fra jeg det kunne jo være hyggeligt at mødes med nogle ligesindede småbådsfiskere.<br>
<br>
Mvh. Nielsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer