Hej med je...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 11 måneder siden #1001188 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej med je...
Hej med jer,Det var en god tur på fyn.Jeg og min maker kom til fyn da kl var ca 1800,også var det med at rikke båden op,så kunne vi hygge os sammen med di andre der var komme der,også var det tid til at gå til seng op kl.0630 og få noget morgen mad,også ud på lillebælt for at fiske og det blev til en hornfisk være var bare helt blak vand, også var det tid til at komme ind bro ingen, men der var folk ikke så flinke til at tagge farten af når di kom til havn så detvar en vippe tur vi fik der ind,så jeg modet brokke mig til dem der kom med 10 kn,men det blev klare med at jeg snakke med dem der havde med det gøre,så var det tid til at få mad,der blev serve grille pattegris,så der var masser mad til os alle,så var der hygge for resten af aften,så var det tid at gå på køjen ingen, også op igen kl 0630 ud på vandet ingen,vejer var godt igen,det blev til en hornfisk igen,så det gik ikke så godt,så vi snakke om sjele ind til havn ingen, op med båden på traller, så gik tyren hjem over,men det gik ikke så godt for vi måtte holde ind for der kom røg fra hjul det viste sig at dækket kørte på skammen så den måtte vi skrure af ,så kunne vi køre vider nå vi kome der uder men så gik det helt galt der vi mangel ca.6 km til brogen,så måtte vi holde igen det var et hjul der var brække af, så var en ting at gøre at få falk til at komme hente båden, så vi kunne komme hjem til sjælland igen,men ellers var det en godtur vi havde der over,tak til dem som kom fra ssk det hyglig at der var nogle der var tagge der over,så vi hygge os. Mvh.Yrsad2 og makker

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 11 måneder siden #1186782 af ukendt bruger
Hej med je... blev oprettet af ukendt bruger
Hej med jer. jeg tagger til fyn i dag for at være med til dm i trolling,håbber at se nogle ssk medlem. køre her fra kl 1400 så vi høres jo nok der over.Mvh. Yrsa d2 Michael s Nielsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.142 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer