Jeg var en...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001311 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg var en...
De kan købes bl.a. købes i Jagt og Fiskerimagasinet på nørrevoldgade i kbh.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001297 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg var en...
Hej Claus; Det lyder som en god dag. For 3 uger siden da jeg fiskede i netop det område monpoliserede hornene min agn. Vi fik 24 hvoraf halvdelen var store nok til at tage med hjem. Hvordan havde du det med hornfiskene igår ? Og hvor køber man Stingking og er der specielle farver eller andet der er at foretrække.<br>
Mvh Hugo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1186828 af ukendt bruger
Jeg var en... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg var en tur i bugten i går søndag. Vi skulle jo havde været på Møn, men den blev jo desværre aflyst. Jeg mødtes klokken 06:00 med Flemming i Køge Havn og vi satte grejerne lige før Sønakken. Mellem Sønakken og Bøgeskoven, fik jeg en ørred på 2 kg. og 51 cm. Næsten ned ved de gule bøjer, men inde på 8-9 meter vand fik jeg den næste som var på 2,6 kg. Efter at have fisket lidt rundt i området, blev kursen sat ned mod Sønakken igen. Her kom den sidste ørred forbi. En lille en på 45 cm. som kommer til at passe perfekt i røgeovnen. Den ene ørred fik jeg på dipsy med sort/hvid apex 6,5” og de to andre på den anden dipsy med en af de nye Stingking i grøn/klar. Jeg må sige at jeg er imponeret over disse nye Stingking. Efter at jeg fik to da vi tog til Pukaviken i foråret, har jeg fanget en del Laks og Ørred på den. Det er åbenbart en agn som kan andet end at fange fiskere ;o)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer