Er der nog...

Mere
19 år 10 måneder siden #1001304 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er der nog...
Hej.Jakob. Du kan jo ringe eller skrive til mig så kan jeg hjælpe dig med tal til storebælt.Jeg kan fortælde dig at jeg var en tur på bælte søndag d.27/6.det var fladfisk vi var ude efter det blev til 25 stk med hjem.Mvh.Michael.S.Nielsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 10 måneder siden #1001303 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er der nog...
Hej<br>
I nordgående strøm står der sommetider en del torsk på nordsiden af den østlige pylon - der er et lille hul hvor der af og til er ret pæne torsk imellem. <br>
PS kom ikke for tæt på pylonen - der er et trådgitter spændt rundt om pylonen sansynligvis for at holde på nogle sten eller hvad ved jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 10 måneder siden #1001295 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er der nog...
Jeg har ingen kordinater, men der plejer at være gevinst på kanten af sejlrenden, mellem Agersø og Stigsnæs "Agersøsund" (bedst på Agersø siden) du kan sætte båden i vandet på sigsnæs, der er en udemærket rampe)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • jakob
  • jakob's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1186830 af jakob
Er der nog... blev oprettet af jakob
Er der nogen der har nogle gode koordinater i storebælt, efter torsk og fladfisk, det er første gang jeg skal prøve lykken på de kanter, det er jo meget rart at have lidt at gå efter. hilsen jakob.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer