Links til ...

Mere
19 år 9 måneder siden #1001368 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Links til ...
Hej Kristiansen & alle andre<br>
De links, der allerede er nævnt til Regal er særdeles gode og relevante, men der findes også mange andre, man kan blive klog af.<br>
Prøv f.eks. linket her på siden under Fiskeri - Artikler - Jeg fisker, hvor Jørgen giver en indføring i emnet. Prøv også www.trolling.dk, og kig under Links, hvor der også er flere gode.

Et rigtig godt link, som jeg selv har haft glæde af - godt nok på engelsk - er <br>
www.protroll.com/salmon.html

Dette giver en del andre vinkler, end vi ser herhjemme, og er helt sikkert brugbart for nogle af 'de gamle ræve' også.<br>
Prøv det - der er timers god læsning!<br>
Knæk & bræk<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001358 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Links til ...
hej der<br>
<br>
under artikler på denne side ligger der noget om downriggere ("jeg fisker" og "ny båd")<br>
ellers er der dette svenske link "trollingskole" www.regalmarin.se/fiske_tips/troll_skola_start.html under "del 5" er der en uddybende forklaring

Håber du får meget glæde af dine downriggere.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001357 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Links til ...
hej prøv hej den fandt jeg en dag jeg sad og søfede www.regalmarin.se/fiske_tips/troll_skola_start.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1186853 af ukendt bruger
Links til ... blev oprettet af ukendt bruger
Links til trolling sider<br>
Hej....... jeg har købt en båd hvor der fulgte downrigger mm med, nu vil jeg høre om der er nogen der kender sider hvor man kan læse om hvordan det bruges ?<br>
for jeg aner det ikke men vil gerne benytte mig af udstyret, da det lyder temmelig interessant

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.190 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer