var en tur...

Mere
19 år 9 måneder siden #1001408 af Mogens
Besvaret af Mogens på emne var en tur...
Salmon-Ella var på sundet i går, ingen fisk at finde på Fedterøven, så vi tog tilbage til NV-revet. Fiskeriet var svært da vi drev med 1,5 knob, men det blev da til lidt fisk, 15 torsk til 2 mand, største var på 6 kg. Fiskeriet er meget svært fordi fiskene flyttede sig hele tiden..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 9 måneder siden #1001407 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne var en tur...
Der var en del fisk på Fedterøven NØ for ven, men langt de fleste fandt vi sent på aftenen inde på lidt lavere vand. Vel at mærke stadig store torsk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 9 måneder siden #1001405 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne var en tur...
grislingen og besætningen var på sundet fredag, og kan berette om ca 45-50 torsk mellem 2-4 kg alle sammen fanget på toppen af nv revet. men i skal være varesomme da der ikke har været nogen strøm, det vil sige at der ikke har været et mod press på fisken når de bliver bombet med 500g pirke med ophænger. vi kunne typisk kun stoppe i en bule 1-2 gange og så kunne man se at bulen var lette ca 5m over bunden. sejl væk der fra og giv dem 15-20 min fred så sætter de sig igen i samme område. det skal der til siges at vi søgte i hele området ved hvenn i ca 3 timer før vi fandt noget af karkter. når man vil fange torsk er toldmodighed en dyd, da det er strøm og vind der af gør hvor torsken står.<br>
<br>
knæk og bræk<br>
<br>
mvh per lassen(grisling)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 9 måneder siden #1001403 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne var en tur...
Jeg har ligeledes været i sydlige Øresund ml. KBH og Dragør hver dag i snart en uge uden at lande en eneste torsk,ej heller loddet har vist fisk. Så kunne i ikke ta og sende nogen af de mange torsk omkring Ven lidt længere sydpå? :-)Da det kræver lidt bedre vejr før jeg tager hele turen derop.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 9 måneder siden #1001398 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne var en tur...
Hej Jens, Kan regne ud at du ikke fiskede fra molen, men hvor var du så ? :o)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 9 måneder siden #1001396 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne var en tur...
Nåda, hvor har du fisket torsk? Fra molen? :-)<br>
Vi fik knap 100 fisk op til 8 kg. på 3 timer. Bl.a. et tribbelhug 7, 5 og 3 kg. Så buler på loddet op til 8 meter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.227 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer