Hej <br> J...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001627 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej <br> J...
Hej igen.<br>
Tak for alle råddene, de har da allesammen gjort at jeg helt klart vil forsøge mig i det svenske. Så alt i alt villle jeg bare sige tak for at erfaringen herinde støtter lidt op.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001614 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej <br> J...
Hej Thomas. tag du trygt afsted i din lille båd, jeg sejler selv i en shetland sealark ( 4.62 m) så længe du holder dig for øje at du ikke vil sejle i mere vind end 5-6 skm. er der ingen problemer.<br>
Rigtig god tur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001611 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej <br> J...
Thomas - nu skriver du at du har en kammerat der fisker der fisker fra Simris?<br>
Det er der du skal satse, og få en tur med ham først! For at få MAX ud af fiskeriet skal du forberede at fiske dybt, dvs lodder på 7kg - gode stacker klemmer - og gode stangholdere!<br>
Så melder du din ankomst på denne side - og finder nogen der ikke har noget imod at have dig liggende i samme område. På den måde er du sikker på at du kommer med hjem - og derved minimerer risikoen - som altid er tilstede!<br>
<br>
Knæk og bræk, Claus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001608 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej <br> J...
Hej Peter.<br>
Det er da også mit håb at komme derover, for jeg har en kammerat der er tit derovre og han taler meget varmt om det. Selvfølgelig skal det ikke blæse mere end en 5-6 sekm. båden er jo ikke så stor. Og du har ret, der er jo et stykke vej derover, det ville være ærgeligt at skulle vende om.<br>
Men jeg håber det går og jeg glæder mig faktisk uhyggeligt meget til at komme derover for første gang, men ihvertfald mange tak for rådet. <br>
Lige omkring det her vil jeg selvfølgelig lytte til erfaringen og altid bruge de råd der kommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001607 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne Hej <br> J...
- hej du kan godt fiske fra simris, MEN tjek vejrudsigten på smhi.se og se på på området (nr 2). Det er surt at køre til simris og se på bølgerne, men det er endnu mere surt at ligge derude, hvis man ikke føler sig tryg. Jeg sejler selv i en fem meter båd og har flere gange været ude fra simris, men jeg kører kun til sverige, hvis vejrudsigten siger max 5-6 sekundmeter - det vigtigste er at kunne planlægge med meget kort tid- håber vi ses derovre - og vhf er en god ting.<br>
hilsen peter<br>
team nauta

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001606 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej <br> J...
Hej John<br>
Tak for hjælpen, det giver altid lidt mere tryghed når andre mener at det kan lade sig gøre. Jeg overvejer nemlig at tage derover til vinter, i håb om at sæsonen skal blive lige så god som sidst. Men mange tak for rådet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer