Øv min pl...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001691 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Øv min pl...
Hej Lars<br>
Jeg var d. 1.oktober en tur i isefjorden - nordlige del. Ved Nakkehage ramte jeg "klatten". Det blev til 7 havørreder på bare 3/4 time. Med den største på 2,4 kg. Der kunne sikkert være fanget mange flere. Men jeg ejer ikke det gen` der bare kan tonse fisk dagen igennem.<br>
Så du kan godt hoppe på nakken af fjorden NU. For alle disse hurricans har givet dem et los i r.... - så jeg tror, at de nu er over det hele.<br>
<br>
Knæk og bræk<br>
Team PoPeye<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001648 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Øv min pl...
Hej - Ravnen<br>
Ja vejret var lidt bedre ind ventet. Jeg var en tur på nordkysten - men i waders<br>
Og der var masser af havørreder over alt. Jeg fik 3 stk. Hvilket ikke er meget i forhold til de mange fisk jeg så. Grunden til at det kun blev til et sats i waders, var jo netop på grund af vejrudsigten. Jeg gad ikke slæbe båden med..<br>
Desværre lader det til at vinden IKKE lægger sig den første uge. Og om en uge smadre resterne af IVAN sikker denne gode periode vi har nu.<br>
Hvis stormene ellers har raset af til midt i oktober så skal du nok få nogle superdage i Isefjorden.<br>
<br>
Knæk og bræk<br>
<br>
Team PoPeye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001647 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Øv min pl...
Vi tog en tur på fjorden, det blev en god tur vi fik en del horn og en enkelt undermåler ørred.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1001645 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Øv min pl...
Hej Lars Krog<br>
Havørrederne er først lige landet på nordkysten. det er muligt at du kan fange en fisk på en dags fiskeri. Men den næste måned, er nordkysten helt suveræn. Så vil du fange havørreder - så skal du derud. På en god dag fanger ofte op til 8 - 10 stykker sølvtøj. Men det er kun den næste måned. <br>
Det er først efter nymåne midt i Oktober, at ørrederne trækker ind i isefjorden<br>
(syd for Orø). Så fra midt i Oktober og hele November kan du gøre store fangster syd for Orø. <br>
Jeg ved godt at det er på grund af vejret, at du forsøger at finde læ - og måske lidt fisk. men jeg tror ikke på det lige NU. Jeg har fisket i Isefjorden og på nordkysten de seneste 20 år.<br>
<br>
Knæk og bræk<br>
<br>
Team PoPeye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 7 måneder siden #1186967 af ukendt bruger
Øv min pl... blev oprettet af ukendt bruger
Øv min planlagte tur til Øresund lørdag, har jeg flyttet pga. den lovede vind, så jeg prøver Isefjordens ørred i stedet, er der nogen der har hørt om der sker noget i fjorden iøjeblikket ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer