Jeg står ...

  • Bjørn Dahl Porsgaard
  • Bjørn Dahl Porsgaard's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 1 måned siden #1094276 af Bjørn Dahl Porsgaard
Besvaret af Bjørn Dahl Porsgaard på emne Jeg står ...
Sådan har det skam været hele tiden. Bagatelgrænsen er 80 kroner uden forsendelse, men kommer varens pris over 80 kr, så lægges der told, moms osv på det samlede beløb, altså varens pris plus forsendelsesomkostninger.
Mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • thomas
  • thomas's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
9 år 1 måned siden #1094268 af thomas
Besvaret af thomas på emne Jeg står ...
Steen hvornår er det begyndt på det, det har jeg da aldrig oplevet før og jeg har da alligevel handlet på eBay mindst 50 gange i USA, har endda fået en motor hjem derfra også og der måtte jeg skam betale told og skat af forsendelsen også..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 måned siden #1094267 af Steen
Besvaret af Steen på emne Jeg står ...
www.skat.dk/skat.aspx?oId=1615423&vId=0

Moms: Du skal betale dansk moms, hvis du køber varer for mere end 80 kr. før fragt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 måned siden #1094266 af Steen
Besvaret af Steen på emne Jeg står ...
DE 80 kr. er UDEN forsendelsesomkostninger... Handel på ebay er så smart, at hvis man køber varer for mere end 80 kr. så opkræves der automatisk told/moms, som ebay betaler videre til de danske myndigheder - der opkræves ikke gebyr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 måned siden #1094263 af Thejs
Besvaret af Thejs på emne Jeg står ...
De har det i Allinge.. Butik martim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • thomas
  • thomas's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
9 år 1 måned siden #1094260 af thomas
Besvaret af thomas på emne Jeg står ...
Ja Steen, ved godt de også fås på eBay, men det er stadig fra USA, jeg tænkte at de da også måtte kunne fås i EU et sted, de 80 kr rammes jo hurtigt da de jo regner forsendelsesomkostningerne med når der skal regnes told og moms ud, post Danmark tar sig jo godt betalt for at regne selv små beløb ud. Ang det hos toko, så har jeg tidligere fået noget derfra, men kvaliteten på det meste af det var meget ringe..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.233 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer