VINTER TOR...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002155 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
Godt nytår <br>
<br>
Da vores båd ikke er klar endnu var jeg med bonito i dag på privat tur med Hans og Jacob og tyvstartede med en torsk på 13 kg. Der blev fanget en måler mere, så det bare om at få bådene i vandet, for fiskene er der.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002152 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
FØLGENDE BÅDE ER AT SE PÅ SUNDET.<br>
<br>
team neptun / sidney<br>
<br>
Salmon-ella / mogens<br>
<br>
splinten / dennis<br>
<br>
trohpy / martin hubert og peter<br>
<br>
pumba / christoffer<br>
<br>
gøjsen / peter svanberg<br>
<br>
team eriksen / brian<br>
<br>
explorer / claus og filip<br>
<br>
mia / peder<br>
<br>
cille / søren<br>
<br>
grisling / per<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1187185 af ukendt bruger
VINTER TOR... blev oprettet af ukendt bruger
VINTER TORSK 2005.<br>
<br>
Ja så er det ved at være tid, rygterne siger at de er begyndt at samle sig, så det er bare med at klø på. her på dette dette forum vil flere både fra SSK berette om deres ture efter "vinter torsk", både om dårlige og gode ture.<br>
<br>
Vi er også en 10 både eller mere der beretter om antal måler og det vil blive opdateret ca. hver mandag så jeg lige kan nå at få søndagens fangster med. det er ikke en konkurrence hvor du/i kan vinde andet end fornøjelsen, og hvis du nu sider og tænker at du da gerne vil dele din fangst beretning så er det IKKE et lukket selvskab, alle er velkommen til at maile ders antal måler til mig og dermed komme med på hvors lille liste.<br>
<br>
Fangst beretninger skal i selv skrive og i bestemmer selv hvor mange oplysninger i vil af med, vi har vel alle hvors HOT SPOT. <br>
<br>
til slut vil jeg bare ønske alle et godt nytår, med masser af flexet klinger. husk nu vi fisker for sjov og ikke af nød.<br>
<br>
mvh per lassen (GRISLING)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer