Til Alle t...

Mere
8 år 1 måned siden #1098258 af Kim Wittenborn
Besvaret af Kim Wittenborn på emne Til Alle t...
Hej Claus

Jeg er fuldstændig enig med dig i, at den store debat vil jeg ikke starte. Det må være op til folk selv, hvad de gør.

Jeg ville bare oplyse at loven er sådan. Så folk kender til dette. Og kan tage deres beslutning ud fra dette. At tysk fiskerikontrol ikke gør det store pt. er så op til dem.

Folk skal bare være informeret om at det er 2 forskellige ting der her tales om.
Pas, sejlads og sikkerhed til sø. Kontrolleres af tysk wasserschutzpolizei (Søfartspoliti) Som i weekenden.

Fiskeregler i tyskfarvand kontrolleres af tysk fiskerikontrol.


MVH Kim

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 måneder siden #1098256 af michael
Besvaret af michael på emne Til Alle t...
Hej Claus, jo jeg betalte bøden på 4500 kr,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 måneder siden #1098255 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Til Alle t...
Glemte lige - jeg så 10 både blive kontrolleret, lørdag og søndag. Men hørte kun om én båd der fik bøderne på 2 x 25 euro . Men alle dem der blev kontrolleret kan jo tilføje fakta her i denne tråd...... Jeg kender ingen der tager sit pas med på fisketur....og forventer heller ikke at de havde det i de 9 andre både.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 måneder siden #1098254 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Til Alle t...
Hej Kim. Det er næppe interessant at starte den dialog igen. Siden 2004 er et utal af både blevet kontrolleret, og der er skrevet bøder for at sejle uautoriseret i separationen, intet andet. En del af disse bøder er end aldrig kommet frem . Jeg har aldrig fået spurgt Michael Viborg om han fik betalt sin bøde - men mig bekendt så er han også den eneste hvor processen kom så langt at der ''skulle havde været én betaling''. Fra Sverige hvor mange blev taget med for mange laks - har jeg heller ikke hørt om én eneste der har fået en regning til betaling.
Dvs INTET om at sejlads fra dansk havn og retur til dansk havn - skulle ende i en kontrol - som igen ville ende med en bøde til betaling.

Om det så bunder i at tyskerne ikke er afklaret om de kan sende en bøde , eller ej - gider jeg ikke at planlægge min dag med. Den dag de kører løs som EuroPark - så kan vi starte debatten igen.

Indtil da knæk og bræk ved RUGEN, MED PAS ELLER KØREKORT (BILLED ID) De danske regler mod feks Sverige er selvfølgelig de samme, og hvis de 2 der fik bøderne i weekenden fik afvist deres kørekort som ID . så ville jeg aldrig betale en bøde - men derimod Klage. / Claus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 måneder siden #1098252 af Kim Wittenborn
Besvaret af Kim Wittenborn på emne Til Alle t...
Og husk lige at i tysk farvand er det tyske fiskeregler der gælder. Også selvom man sejler ud fra dansk havn :-)

MVH Kiwi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 måneder siden #1098251 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Til Alle t...
Rigtig fin info Jens

Håber i får rigtig mange store fisk

Må selv vente pga uheldet til vi kommer til Bornholm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.233 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer