Hej alle<b...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002203 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej alle<b...
Det bliver mere og mere normalt med urensede fisk til indvejningen. Du skal huske på at TV2 viser billeder fra indvejningen. Hvad er pænest på fjernsynet? En opsprættet laks med blod ned af siden, eller en dejlig tyk blank laks som ser nyfanget ud? Jeg tror dog ikke problemet bliver så stort. Det skulle ikke være noget problem at holden fisken tilstrækkelig kold på den årstid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1187213 af ukendt bruger
Hej alle<b... blev oprettet af ukendt bruger
Hej alle<br>
Jeg har laæst på betingelserne vdr deltagelse i trolling konkurensen Trolling master 2005 på Bornholm i april -- jeg kunne se af reglerne at man skulle indveje urensede fisk --- ikke lige den politik vi plejer at bruge, vistnok heller ikke ved den gamle konkurnce Allan stod for derovre og personligt mener jeg at det udover at være manglende respekt for fangsten også giver grobund for mistanke om snyd !<br>
Har selv skrevet til arrangørerne og fået et pænt su hvor de overvejer at tage sagen op hvis andre her på denne side er enige vil jeg hermed anbefale at i også giver jeres mening til kende evt direkte på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

<br>
knæk og bræk<br>
Per Bundgaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.133 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer