Nøjagtig ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 uger siden #1003029 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Nøjagtig ...
HUSK: at indtaste en højde for posistionen på 100 til 130 fod. Ellers vil afvigelsen være større. Ser du f.eks. på data for dine plottede fisk, vil du opdage at posistionen der er afsat, er 100-130 fod "over havet".<br>
Tak for turen, det var hyggeligt - jeg glæder mig til næste år!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 uger siden #1187468 af ukendt bruger
Nøjagtig ... blev oprettet af ukendt bruger
Nøjagtig position på "Kineseren".<br>
<br>
Hej turkolleger<br>
<br>
Først og fremmest vil jeg gerne sige tusind tak til Flemming og Claus for hhv ekselent turledelse (uge 14) og enestående turplanlægning. Det var igen i år en fornøjelse at være med. Som lovet bringer jeg her de nøjagtige positioner på "Kineseren". Den nordlige position (stævnen) er:55.20,775N/14.45,471E. Den sydlige position (styrehuset) er: 55.20,686N/14.45,518E. Kursen mellem de to positioner er 163/343 (afhængig af hvilken vej man vælger at gå ind over vraget) og afstanden (dvs vragets længde) er ca. 568ft. Dybden over styrehuset er kun 25m, så hvis man vil være sikker på at gå fri af trawlnet o.a., så skal man nok holde sine lodder i max 20m. Jeg var over vraget 3 gange med de koordinater og passerede lige hen over hele vraget hver gang. Det ser ret fantastisk ud på loddet. Jeg vedhæfter også lige et stemningsbillede fra turens første dag. <br>
Knæk og bræk<br>
<br>
Nils Wang
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer