Søndag de...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003228 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søndag de...
Hej Thomas<br>
<br>
Jeg bor også i Gershøj, jeg bakkede bare lidt skævt ind på rampen så kunne det sagtens lade sig gøre.<br>
Men hvis du ikke synes der er plads nok flytter du bare båden der ligger og tar plads en gang længere ud og binder den til den næste båd og så flytter du den selvfølgelige tilbage bagefter.<br>
Det koster 50 kr at sætte i og ta op igen pr gang hvis du ikke har havneplads.Du kan også købe et årskort det koster 300 kr, og det kan jo nok bedst betale sig hvis du bor i byen og vil bruge det jævnligt.<br>
Hvis du er i tvivl om andet er du velkommen til at kontakte mig på mail,ellers løber du nok ind i mig på havnen,jeg er tit dernede...<br>
<br>
Kim

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003211 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søndag de...
Hej Kim.<br>
Jeg er lidt nysgerrig. Jeg var nede og sætte min kammerats båd i vandet i søndags og havde selvfølgelig også overvejet min egen, men jeg så at der lå en bundgarnsjolle ret tæt på slæbestedet, hvordan kringler du båden forbi den.<br>
Jeg er lige flyttet til gershøj og vil derfor også gerne benytte slæbestedet, men jeg syntes at den jolle lå helt åndsvagt. Men jeg havde ingen problemer med at bakke ned til det. Men det kan jo være at det er ligetil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003201 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søndag de...
Jeg synes ikke den er svær at bakke til, så det er da bare at komme herned, jeg har set flere med 2 akslet trailer bakke til uden problemer.<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003200 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søndag de...
Det ser også giftet ud det rev. Er rampen i Gershøj ikke lidt svær at komme til, jeg har tit haft lyst til at bruge den, men jeg syntes ikke der er meget plads?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003197 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søndag de...
Hej Lars<br>
Ja den er jo ikke lige så stor som den du tog ovre i Isefjorden men jeg er sku stolt af min personlige rekord.<br>
Den blev taget ude langs revet ud for Gershøj..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003195 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søndag de...
Det må jeg sige, er en flot fisk fra fjorden. Jeg kan se du er taget ud fra Gershøj, tog du fisken i lejre vig eller ved det dybe hul, eller måske et helt andet sted?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer