Tusind Tak...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1187533 af ukendt bruger
Tusind Tak... blev oprettet af ukendt bruger
Tusind Tak Kurt Remond !!!!!<br>
<br>
Ville tidligt ud at fiske med sønnen , fra Stigsnæs, men da vi ankom Kl: 07:00 blæste det allerede en Pelikan. Vendte bilen , og kørte hjem igen.<br>
Gode råd var dyre, da drengen jo gerne ville ud at fiske.<br>
Valgte at køre til Køge (uden båd), da jeg ikke har kort, eller nøgle til ramperne der.<br>
Kørte lidt rundt for at finde et godt sted at fiske, da jeg så Kurt Remond.<br>
Hilste pænt, og blev OMGÅENDE inviteret med ud at fiske, og er nu hjemme, (med en træt og glad søn), og en ditto stolt fader.<br>
Havde en dejlig dag på havet i dejligt selskab, det er bare så rart med venner i denne klub....<br>
Har lige renset fangsten, ( med hjælp fra sønnike), der nu sover på sofa'en med et dejligt smil om munden. <br>
(PS) Skal hente nøgle til rampen i Bådklubben EGE, i morgen 07:30, og så står dagen på fiskeri igen, for jeg må sige , Køge bugt er nu et dejligt Fiskevand !!!!!!!. Tak for dagen Kurt, og tak for tipsene !!!<br>
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer