Så kunne ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1187543 af ukendt bruger
Så kunne ... blev oprettet af ukendt bruger
Så kunne jeg ikke dy mig mere selv om lægen sage 4 uger ;-) tirsdag var thomas hardenberg og jeg ude fra brøndby på en aften tur på ca 4 timer hvor vi fisked i området ved aflaugshage. det blev til 18-20 torsk alle genudsat på nær 2 , 1 stk havørred på 41 cm 3 stk horn, så man kan spørge sig selv om hvad der var størst plage horn eller torsk.<br>
<br>
onsdag aften prøved jeg igen sammen med brutus. vi ankom kl. ca 16 og der var skumtoppe over det hele øv,øv så vi kørte en tur i klubben og drak kaffe med claus og bo , som uforstående ikke kunne forstå det blæste. vi tjekket vejret på dmi og kunne konstatere at da vi var der blæste det 10-11 sek men kun 5 sek nu, så vi slugte kaffen og var så på vandet kl.1800 og fisked i området ved akvarium og var i havn igen kl. 2215 og det gav næste det samme som sidst 25-30 torsk 1 horn og en ørred på 42 som var fyldt med tobiser. torsken stod i alle vandlag nederst som øverst, og igen var det torsken der var den største plage. vi kan konstatere at der er fler torsk end ørred i bugten iøjeblikket. dagens 2 største torsk var 2.2 og 2.4 kg.<br>
<br>
mvh Grislingen og besætning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.121 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer