Hej alle<b...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003271 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej alle<b...
Fredag startede vi på sønakken. Fik en ørred, da første stang blev sat i klemmen! SÅ sejede vi ud mod de gule for at fange mega ørreden, fangede intet - vendte tilbage til sønakken og fangede endnu en ørred;-) Så besluttede vi at blive på 8-10meter vand. Idag var det småtorsk der var problemet, vi fangede 40 torsk på ca 30-40cm, og under/ca. 10 "slanger". FIk en lille ørred mere ved prikken , på ved hjem! Nåh - men med alt det laksefiskeri man har været igennem - var det nu også rart at få nogle portionsørreder med hjem;-) og at stængerne ikke bare står riggeren "og bare STÅR"!<br>
KNÆK og BRÆK, SALTY

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1187545 af ukendt bruger
Hej alle<b... blev oprettet af ukendt bruger
Hej alle<br>
Onsdag satte jeg i fra Brønby med kurs jullsgrund vejert var dårlidt men der kom varme på og jeg ku jo stå i tør vejr så det gik. Frem og til bage i området gav en torsk på 4.3kg. 5 til øllet en del hornfisk som lever endnu og en enkelt lille havørred. Efter min målestok ok da jeg "kun" fisker med 3-4 dipsi stænger og kun for sjov...... Idag Torsdag fra brøndy mod aulandshage over sandhullerne, da jeg kom til Tudebøjen gad jeg ikke mere... ikke et hug ikke rigtig nogen fisk at se, vejret var for engangs skyld ok. Jeg forstår det IKKE..!!! Men jeg er ny i det her så jeg har nok gjort noget forkert, jeg prøver nede ved bøgeskoven i morgen så må vi se.<br>
"Argus"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer