Er der ikk...

  • Michael Jensen
  • Michael Jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 4 dage siden #1106113 af Michael Jensen
Besvaret af Michael Jensen på emne Er der ikk...
Palle. Tak Må du meget gerne &#128578

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 4 dage siden #1106112 af Palle Kristensen
Besvaret af Palle Kristensen på emne Er der ikk...
Når jeg kommer hjem i dag, så finder jeg gerne Elses direkte mailadresse frem og vil gerne sende den til dig så du kan få det på plads

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Michael Jensen
  • Michael Jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 4 dage siden #1106111 af Michael Jensen
Besvaret af Michael Jensen på emne Er der ikk...
Kan se på mails mv at den eneste jeg ikke har talt med er åbenbart hende Else desværre. Hvergang jeg har talt i tlf med dem har jeg fået oplyst at det var vedkommende der havde med det at gøre. Det på trods af jeg udbad mig det skulle være en der havde styr på det. &#128528

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 4 dage siden #1106110 af Palle Kristensen
Besvaret af Palle Kristensen på emne Er der ikk...
Jeg har som helt nyt medlem tegnet forsikring gennem Tryg, hvilket gik utroligt nemt og hurtigt til en meget billig pris.

Jeg ringede til Tryg på det nummer som beskrevet på medlemssiden her og beskrev kort hvad jeg ønskede. Else Yngdal noterede meget venligt nødvendige oplysninger og wupti så var forsikringen klaret.

Palle Kristensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Michael Jensen
  • Michael Jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 4 dage siden #1106109 af Michael Jensen
Besvaret af Michael Jensen på emne Er der ikk...
Bjarne hvis du husker tilbage har jeg kontaktet ham og mailet flere gange til ham siden omkring 1/4 har intet svar fået. Derfor vurdere jeg at han er svær at få fat på. Hele verden kan vel ikke gå i stå fordi man fisker?. Men måske får han mange henvendelser skal jeg ikke kunne sige. Har i hvert fald intet hørt kun fået girokort og medlemsmærker med posten. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Michael Jensen
  • Michael Jensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 4 dage siden #1106108 af Michael Jensen
Besvaret af Michael Jensen på emne Er der ikk...
Ja så let er det ikke gået her.. tog også kun mig 5 min at få en aftale i hus.. Men efterfølgende har det så taget timevis at få de forskellige ting på plads og rettelser som de uden at spørge havde tilføjet eller fravalgt dertil kommer så div fejl som de har skrevet ind angående båd osv..

Men historien er egentlig bare at jeg kontaktede Tryg som ikke medlem af SSK og udbad mig en pris. Fik så 2 priser en på godt 3000 årligt som medlem og godt 4000 årligt uden SSK. takker så ja til det første og melder mig ind her. Efter at have rettet alt ovenstående ca 7 mails og nogle telefonopkald ender den endelige pris så på de godt 3000 kr..

Får Police, betingelser osv men undre mig dog over den lidt billige pris på 3000,- da tilsvarende giver ca 4000,- beder dem bekræfte og får så en klar bekræftelse på mail at jo prisen på de 3000 er god nok uden tilføjede begrænsninger.

Jeg takker så ja og får at vide jeg er forsikret.. De beder så løbende om noget forskelligt bla billeder osv af båden i løbet af en god uges tid og det sender jeg så da jeg får dem taget her i påskeferien.

Sender dem så og beder dem bekræfte at jeg nu også er forsikret.

Får så en mail tilbage om de har lavet en fejl og den pris på de godt 3000,- er en fejl som de dog gerne vil vedkende sig og vil give mig forsikringen til den pris det første år. SMART

Fortæller dem at det var ikke aftalen og det ikke er det der står på police og heller ikke det der blev bekræftet.

Men der er ingen kære mor det er jo menneskeligt at fejle også ved at bekræfte at prisen er korrekt på de godt 3000,-

Vil mene har man givet et tilbud må man stå ved det og når det tilmed står i policen osv kan man ikke bare efterfølgende pr mail eller telefon bare tilføje at man vil kun gå med til det det første år ???

Pludselig er prisen efter det år steget til 5000 med SSK hvilket jo er langt over de 4000 man sagde som IKKE medlem af SSK .. Som ikke medlem af SSK er prisen pludselig 9000,. !!!!!

Jeg spørger hvordan der fra 5000,- til 9000,- kan være så stor en forskel når der på småbådsklubbens side står man får 20 % bla ved medlemskab.. Differencen fra 5000 til 9000 er jo langt mere end 20%. Henviser til småbådsklubbens siden men det er de ligeglade med og gider heller ikke undersøge det.

De fortæller at de har nogle standard tariffer de går efter og taster ind i deres system når det er SSK .. En masse ævl og bævl samt øregas og udenomsnak. Men at de sagtens kan lave prisen om det er helt lovligt at afvige fra et tilbud.

Rigtig smart at lokke med en billig pris og medlemskab af SSK og når man så har takket ja fortæller man hos TRyg den kun gælder det første år.

Spørger så endnu en gang om jeg rent faktisk er forsikret på nuværende tidspunkt men jo det er jeg da men fra d 23/4 - 2019 og altså ikke fra da jeg takkede ja omkring 1/4 - 2019.. Men det stemmer jo ikke overens med det jeg fik oplyst.. Smart led i strategien på at forsøge at undvige den pris på 3000 permanent.

Alt i alt en gang bavl , ævl og udenomssnak uden svar på konkrete spørgsmål.

En helt anden ting nu får jeg pludselig at vide de ikke vil forsikre min trailer fordi den ikke står i mit navn men min fars da jeg har fået den af ham. Fair nok spørger dog om ikke en fuldmagt fra ham er nok men nej den skal stå i mit navn så jeg må den tunge vej og aflæsse båd syne traileren og omregistrere den.

Hvad bliver det næste ??

Alt i alt ved jeg ikke om jeg gider forny medlemskab af SSK næste gang da jeg overvejer om det er bøvlet værd med Tryg for hvad bliver det næste.

De 5000,- + medlemskab af SSK kan jeg forsikre båden for andetsteds med samme dækning og formentlig bedre service.

Sjovt nok forlod jeg Tryg for år tilbage af mere eller mindre samme årsag da jeg havde mine forsikringer dog uden båd der. Valgte dog så at give dem en chance nu igen i hvert fald med en bådforsikring.

Elendig service i mine øjne og jeg vil opfordre folk til at gennemlæse alt i deres betingelser og policer som sagt var min fuld af fejl i forhold til hvad jeg havde oplyst.

Måske er jeg bare uheldig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer