"Akvariet ...

Mere
4 år 11 måneder siden #1106176 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne "Akvariet ...
Simon hvis det lykkedes for dig, hører jeg gerne om det. Vi er flere der drømmer om at fange pighvar i bugten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Simon Bruun
  • Simon Bruun's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
4 år 11 måneder siden #1106173 af Simon Bruun
Besvaret af Simon Bruun på emne "Akvariet ...
Hej Lars og Bob

Tusind tak for jeres kommentarer. Jeg har hørt rygter om at det er sæson for pighvar, og at der skulle være gode steder i Køge Bugt. Jeg har dog aldrig fundet dem derude, men jeg vil prøve at gøre et forsøg.

Hilsner Simon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Lars Bruun Christensen
  • Lars Bruun Christensen's profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
4 år 11 måneder siden #1106172 af Lars Bruun Christensen
Besvaret af Lars Bruun Christensen på emne "Akvariet ...
Hej Simon når vi fisker makreller i akvariet er det med tobisrig, så fisker vi dem ligsom man fisker buletorsk, da stimerne er meget små. Fladfisk fisker vi fra slut Juli med skalrejer omkring pos.55 33,275 12 21,668. men Simon du kan ringe på 24689208, hvis du vil vide mere om køge bugt ellers kan du prøve Hundigehavn bro 15 -16 der holder vi til Glostrup trollingklub

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 11 måneder siden #1106168 af Bob Aagesen
Besvaret af Bob Aagesen på emne "Akvariet ...
Hej Simon Akvariet i køgebugt er en række sand suger huller der er lavet for mange år siden med dybder op til 18m.
Akvariet er mest kendt for et godt ørred sted, der er ikke så mange torsk og dem der er er ofte små.

Der er tit store stimer af tobis så makrellerne kan også godt lide og søge føde i Akvariet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Simon Bruun
  • Simon Bruun's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
4 år 11 måneder siden #1189360 af Simon Bruun
"Akvariet ... blev oprettet af Simon Bruun
"Akvariet i Køge Bugt" - Hvad fanger man der? Hej Forum :-) Jeg har hørt folk snakke om "Akvariet" i Køge Bugt, og jeg har også indtastet koordinaterne i min kortplotter. Men hvad fanger man derude? Er det primært Havørred, eller kan også fange fladfisk og torsk på bunden?

Håber nogen ved noget :-)

Bedste hilsner
Simon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.190 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer