fiskeri efter torsk

  • Kim Sørensen
  • Kim Sørensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 måneder 2 uger siden #1191078 af Kim Sørensen
Besvaret af Kim Sørensen på emne fiskeri efter torsk
Ved godt det er et stykke at sejle .... men det er jo derfor man har en båd he he, og det er jo en dejlig måde at bruge tiden på.
Nu var det heller ikke lige det jeg spurgte om, man kan jo ligge båden i andre steder hvis man vil , og så er man jo ikke inde i det problem .... men er nysgerrig
Det var hvordan fan.... beviser man at det er der man har fange torsk ? kan jo tage en weekend tur som nogle gør, men HVEM har bevis byrden, der er INGEN love der siger at du skal have AIS/kort plotter i båden når du fisker ! !
NEJ jeg har ikke tænkt mig at bryde nogen lov ! ! ! det er bare et problem jeg har tænkt på ..... altså man tager jo også til Møn og sejler RIGTIGT LANGT for at få en laks UDEN finne ( det ER muligt at fange, men der er langt imellem snapsen ) og det er jo i lige så høj grad for at sejle og NYDE at gøre det... vi bruger båden til at slukke hverdags kontakten, og bare nyyyyde det.
K&B til alle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 måneder 2 uger siden #1191077 af Poul Kilt
Besvaret af Poul Kilt på emne fiskeri efter torsk
Enig - Så det bliver hurtigt en tur på +50 nm for at fange et par torsk :-). Så er det både nemmere og billigere at gå til fiskehandleren - men selvfølgelig ikke nær så sjovt :-) K&B.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Ole Christensen--OLKA--
  • Ole Christensen--OLKA--'s profilbillede
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 måneder 2 uger siden #1191076 af Ole Christensen--OLKA--
Besvaret af Ole Christensen--OLKA-- på emne fiskeri efter torsk
kattegat er først .Efter Gilleleje--Kullen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kim Sørensen
  • Kim Sørensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 måneder 2 uger siden #1191075 af Kim Sørensen
fiskeri efter torsk blev oprettet af Kim Sørensen
Hvis man nu er så "heldig" at fiske i Øresund, så må man IKKE hjemtage fanget torsk der tager spinder under trolling efter ørrede, så langt så godt !
Men hvis nu man tager op nord på til nord for Helsingør ! altså Kattegat for at fiske torsk ( som man gerne må .. som jeg forstår det ) hvordan tager man torsk med hjem fanget i Kattegat, når man ligger båden i i Rungsted, man får en dejlig tur op nord på, både ud og hjem.
som jeg ser det er det eneste der kan "bevise" at man har været i Kattegat og fiske er vel et spor på sit kort eller AIS spor, eller hvordan ? ?
Der kan jo komme problemer hvis man bliver "taget" i Rungsted når man kommer hjem, og det er vel ikke forbudt at sejle til Kattegat eller ikke at have AIS og kort spor .... nogle har jo ikke disse ting og kun et lod ....
Jo jo .. vi har alt i vores, men bare en tanke over et (måske) problem der kan komme på tale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer