Stortorsk ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005509 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
om der var dramatik ved jeg nu ikke,men jeg syntes bølgerne var noget store når man sejler i en lille limbo.Smølfen og besætning trak en nulbon,trods ihærdigt forsøg på lous flak,trolling med rapala magnum,helt nede ved bunden.Så i skrivene stund er stillingen:torsk 2 , Smølfen 0, men jeg gir mig ikke.<br>
Steen/Smølfen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005508 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
nej forholdene kunne ikke være bedre, men det vidste torsken ikke. det var svært for alle idag selv turbådene brokked sig på radioen.der var dog et par småbåde der fik måler hvor den ene var 11,5 kg og den anden båd kendte jeg ikke. hubert haved ingen komentar idag (3 små), søren "cille" haved 2 med størst på ca. 7kg, dennis "splinten" haved 6 med størst på 4,7 kg,salty haved nulbon og grislingen fik 3 små størst på 1,8 kg alle 3 til skipper :-). generelt en flot dag på sundet men så var det vidst også det, jeg tror at der er et par småbåde der kan berette om mere dramatik fra ders trolling tur i sundet omkring hven.... ;-P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005502 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
forholdene kan ikke være meget bedre efter Dmi, men vi forse om det nu også giver resultat :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005501 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
Hej Per, <br>
Jeg skal nok skrive, men er først på siden nu. <br>
ÆSEL var ude, men opgav bulefiskeriet ved 12-tiden og gik ned syd for færgerne og drev. 2 timer her gav ca. 20 torsk med en snitvægt på ca. 3kg. Største fisk var 6,5kg (forrygende fight på en trollingstang).<br>
Prøver igen Søndag.<br>
<br>
Mvh Sten (ÆSEL)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005486 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
Så er dagen vel overstået. Hubert fik 4 torsk ingen over største på 7-8 kg. splinten fik en nulbon, søren er stadige ude men har også nulbon, ingen meldning fra salty som var ude , grislingen fik hul på bylen med 3 torsk med en over på 13,2 kg og taget af thomas hardenberg (på billed). der var et par gaved mere ude som ikke kommer med meldninger , jørgen als 3 torsk med 1 over, og der var masser andre småbåde ude som sikkert læser her, men hvorfor skriver i ikke noget om jers ture både gode og dårlige ture. ;-)<br>
<br>
vi er på den igen imorgen.<br>
<br>
mvh per lassen
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005484 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
Hej i gæve bulebankere.<br>
Nu vil jeg sku ud og fiske. Så hvis der kan blive en plads til en "bulemongol" i morgen søndag, møder jeg meget gerne op i Helsingør i morgen tidligt med kaffe og basser til den øvrige besætning. Hvem har evt en plads ?? mvh Jann Wagner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer