brislinger...

Mere
20 år 1 måned siden #1000881 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne brislinger...
Hej Per<br>
<br>
Jeg tror du kan bestille brisling hos de fleste fiskehandlere, og jeg mener også at mange grejpushere har dem (og tobis). Hos sidstnævnte købes de i små antal og temmelig store priser, mens præcis det modsatte gør sig gældende hos fiskemanden. Sidste jeg spurgte, var mindste kvantum 5 kg. - og det er MANGE!<br>
Selv har jeg fået mine direkte på en brislingekutter for et par kopper øl, men det kræver jo at man har held til at ramme, når en kutter kommer ind. Et sted, jeg VED, du kan få dem, er i grejshjoppen på havnen i Simris, men prisen er uhyggelig!<br>
<br>
Noget helt andet er, at brisling selvfølgelig kan fange fisk - specielt i Østersøen, meeeeeen jeg har altså fisket mange, mange, mange timer med tillid til brisling, men uden at fange en sk.. !<br>
<br>
Så en mirakelkur er det absolut ikke. Jeg har fanget langt flere fisk på den stive og Grizzly, samt Apex højt i vandet.<br>
<br>
Jeg har en plan om at prøve noget helt andet næste gang, men det kan du høre om, hvis det virker!<br>
<br>
Knæk & bræk<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1186651 af ukendt bruger
brislinger... blev oprettet af ukendt bruger
brislinger - er der nogen der ved hvor man kan købe brislinger (frosne, men alligevel friske, altså ikke flere måneder gamle) ?<br>
mvh,<br>
per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer