STORTORSK ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 1 måned siden #1025735 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Var en tur på Bæltet i weekenden... Det blev til 1358 Torsk i alle størrelser.<br />
<br />
Jeg fanger hvad der passer mig.<br />
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 1 måned siden #1025710 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Alle vil da gerne prøve en kanon dag på vandet , med store fisk , det hele kører op i en højere enhed (blodrus) har selv prøvet det .9 Målere på en formiddagstur med 5 over 20 kilo . Det gør vi aldrig mere .Vi spiste torsk morgen middag aften i lang tid , og så store torsk smager ikke engang godt .<br />
Grunden til at jeg skriver her , er at denne side ikke skulle blive et sted hvor vi er efter hianden . En god debat er i orden , men syntes at på denne side skulle handle om fangster , her og nu ?<br />
Vi på Snehvide har været på vandet idag på bæltet , vi fik da lidt fisk men ikke nogle af de store . Fine spise fisk .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 1 måned siden #1025703 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Tja, det forstår jeg jo ikke en meter af. Jackie tillader sig, at kritisere, at én enkelt småbåd fanger over 200 torsk på en weekend, og straks bliver han høvlet ned af nogle af de etablerede medlemmer.. !!!! <br />
<br />
Nu nævnes der ikke en gennemsnitsvægt på alle disse fisk, men et gæt er da, at der er tale om en samlet fangst på den anden side af ½ tons torsk på en weekend – til én båd !!! <br />
<br />
Hatten af for de mange meget dygtige lystfiskere vi har i klubben. Dem har jeg stor respekt for, og jeg er da helt klar over, at det er let at blive grebet, når man løber ind i en gang fantastisk fiskeri, men jeg må da helt tilslutte mig Jakies undren over, hvad i alverden man skal med så mange fiskefrikadeller, og i øvrigt er i besiddelse af xx antal kummefrysere..<br />
<br />
Og der er ingen misundelse bag denne kommentar..<br />
<br />
"Team Hejren" <br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 1 måned siden #1025679 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
jaaa claus blandt andet mit arbejde med EKSTRA udsætninger for medlemmerns penge :-) og det er ikke lige frem mange doneringer der er kommet i hus, men lidt har jo også ret.<br />
<br />
go`weekend til alle tykke og smalle ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 1 måned siden #1025626 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Mhhh - OK Bjarne - godt skrevet!<br />
<br />
Vil man have meldingen om at der er fisk at komme efter eller vil man ikke??? For det stopper da nu, og folk holder kortene tæt til kroppen i fremtiden...<br />
<br />
Jackie - Dit eget fiskeri i Køge startede godt i år - På baggrund af hvad....?<br />
<br />
;-)<br />
Knæk og Bræk til alle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 1 måned siden #1025625 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Hej Bjarne<br />
<br />
Jeg er lidt ked at du tror dette indlæg skyldes misundelse, for tro mig, jeg fanger ALLE de fisk som jeg og min familie kan spise, og gør det med god samvittighed. Men jeg har ikke brug for, eller lyst til at fange så mange fisk pr. tur. <br />
Det er ikke specielt torskefiskere jeg ´går efter´ som du siger, men <br />
nu var det jo i denne tråd, at disse oplysninger kommer frem. Personligt ville jeg blive ked af en fredning af gydetorsken, og jeg tror at VI puster til ilden, ved at fange den i disse store antal.<br />
<br />
Jeg ved da godt at der også er forkert signalværdi i andre ting inden for vores hobby, fx at have 10 trollingstænger på taget af båden på vej ud af Køge havn, selv om dette også sker på min båd. <br />
Jeg kan nu ikke se noget galt i, at lande fisk som holder målet, på min båd er ´målet´ på havørred længden af mit rensebræt, ca 46cm.<br />
<br />
Men jeg er da enig i at VI også i Køge bugt skal se indad, så DE ikke pålægger os restriktioner… <br />
<br />
Knæk & Bræk til alle.<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.264 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer