hej der<br...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000344 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
Hej igen<br>
<br>
Nu har jeg lige skrevet til formanden for FTK med en opfordring til de kigger på sagen evt, sammen med de 2 andre klubber.<br>
<br>
En sådan sag er jo oplagt at køre i klubregi. + at ved at det kører den vej, så kan man få et mere "officielt" svar og ikke bare, at sailpartner fortæller over telefonen at de dækker det samme som Tryg.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000343 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
hej peder<br>
<br>
Jeg fik også svar på min mail til sailpartner vedr. om de dækker det samme som Tryg.<br>
De opfordrede mig til at ringe til dem. Selv om jeg forstår meget svensk, vil jeg dog nødig til at indgå i en dybsindig og kryptisk dialog vedr. forsikringsvilkår over telefonen.<br>
Men der vil fortsat blive arbejdet på sagen. Jeg spekulerer for nuværende på om jeg skal få en svensker til at spørge "kritisk"<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000341 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
Hej alle,<br>
Jeg har følgende kommentar til "forsikringssagen".<br>
Som I kan se af nedenstående, er det absolut muligt at føre en dialog med Sailpartners. De ikke alene svarer på ens mails, der er også folk ved telefonen der er MEGET sympatiske at tale med....<br>
Jeg er i dag forsikret i YactPool, og betaler 4300,- om året med 40% ancinitetsrabat og duelighedsbevis rabat. Jeg er forsikret for 150000,-kr.<br>
Sailpartners har tilbudt at forsikre på samme vilkår for 3400,- Svenske kroner( ca.2750,-kr), så jeg skifter helt sikkert til dem ved næste hovedforfalds termin !!<br>
<br>
Hilsen<br>
Peder / Lucky III<br>
.............................................. <br>
<br>
<br>
Hej Peder.<br>
<br>
Försäkringen gäller även i Danmark.<br>
<br>
Ring oss för pris.<br>
<br>
Med vänliga hälsningar <br>
Thomas Hallarås <br>
Sailpartners Scandinavia <br>
Box 31075<br>
SE-400 32 Göteborg<br>
Telefon: + 46 (0) 31 421 561<br>
Fax: + 46 (0) 31 248 250<br>
www.sailpartners.se

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

.............................................<br>
<br>
Ursprungligt meddelande
<br>
Från: Peder Sinding [Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.] <br>
Skickat: den 12 augusti 2003 15:48<br>
Till: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Ämne: Fråga....<br>
<br>
Hej Sailpartners,<br>
<br>
Jeg er bosat i Danmark, og er interesseret i Jeres "Sportfiskebåtsforsikring".<br>
<br>
Jeg kan ikke se nogen steder, om I også dækker Danmark. men da I kalder jer "Sailpartners Scandinavia" er det det vel muligt......<br>
<br>
Venligst oplys mig om der er nogen Dansk agent jeg skal kontakte, eller kontakten skal ske gennem Jer i Göteborg.<br>
<br>
Jeg har en Uttern 6000 fra 1993 med 2 motorer, Mercury 60 Hp + Mercury 9,9 Hp. <br>
<br>
Båden står på registreret Brenderup trailer, og er i dag kasko forsikret for 150.000,- Dkr. incl.trailer.<br>
<br>
Jeg har haft forsikring på båden i 8 år, og har ikke haft nogen skader.<br>
<br>
Jeg er "trolling" fisker, og fisker bla. andet ved Simrishamn og Karlshamn.<br>
<br>
Jeg håber at høre fra Jer snarest........<br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
<br>
Peder Sinding<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000291 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
hej der<br>
<br>
Jeg har lige skrevet til sailpartner.se. vedr. om deres forsikring dækker det samme som f.eks. Tryg. Jeg vil bringe svaret her på siden.<br>
Men ifølge deres egen webside syntes jeg den dækker det sammen endda i hele Europa. det gør Tryg`s ikke. Det er kun i norden.<br>
www.sailpartners.se/default.asp?NODE=12&SUBNODE=1

Sailpartner dækker også hele året dog ikke skader forårsaget af is. Hvilket måske er meget logisk ??<br>
Jeg vender tilbage med svaret fra Sailpartner.<br>
mvh<br>
<br>
brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000268 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
AAhhøøøm, jeg forstår ikke rigtig det at man skal betale dansk statsafgift af af en udenlandsk forsikring, det tvivler jeg på, at man skal. Ellers lyder det jo meget godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 6 måneder siden #1000267 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne hej der<br...
Hej <br>
Bare lige for en ordens skyld, så er Yacht Pool ikke et dansk selskab. Det er blot et agentur for et tysk selskab.<br>
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.210 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer