hejsa - gl...

Mere
20 år 6 måneder siden #1000192 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne hejsa - gl...
Hej Kim<br>
<br>
Jeg ved selvfølgelig ikke om din Force motor har kunnet trolle tidligere, med så vidt jeg kender til en sådan motor går den meget dårligt i tomgang, både fordi den har karburator og fordi at motor konstruktionen er mindst 20 år gammel, selv om din motor måske er produceret tidligere.<br>
Og hvis du endelig får den til at trolle vil den bruge store mængder brændstof, og det enorme oseri kommer du aldrig udenom.<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1186474 af ukendt bruger
hejsa - gl... blev oprettet af ukendt bruger
hejsa - glim. hjemmeside :)<br>
har lige et spørgsmål angående min motor til trollingbåden. <br>
det er en force 120hk. der hele sommeren har haft startproblemer - dette fandt vi dog en løsning på da mekanikeren i foråret satte et forlængerkabel fra batteri til starter. alt for lille samlemuffe (var brændt i stykker)<br>
men, nu har vi skiftet kablet og motoren starter fint. problemet er nu at motoren går ufatteligt dårligt i tomgang og oser vildt. går tit ud når man skal lægge til - altså, når den kommer ned i omdrejninger. nogen der ved om det er karburatoren der kunne være noget i vejen med, eller sætte en finger på noget andet?<br>
skal jo lige nå lidt af østersøens blanke inden vinteren kommer ;)<br>
takker.<br>
/kim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer