Jeg tager ...

  • Allan Nielsen
  • Allan Nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 11 måneder siden #1001195 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Jeg tager ...
Lige en beretning om hvordan vores tur gik, og det blev til ikke mindre end 7 havørreder om Lørdagen hvoraf de 2 måtte genudsættes da de lå lige på målet, og de resterende 5 var på lige omkring 50 cm ca 1.5-2 kg alle taget fra juls grund og ned til de gule bøjer.<br>
og søndagen satsede vi så ved aulandshage for måske at kunne være heldige at få nogle med lidt størrelse på men det blev desværre kun til næbdyr samt en enkelt lille torsk.<br>
Men bortset fra det var det en kanon hyggelig weekend vi havde mig og min gast Børge boesen(dræber børge)<br>
<br>
Mvh. Nielsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 11 måneder siden #1001193 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Også lige en melding herfra.<br>
<br>
Var også i Bugten Lørdag og fik en h.ørred på kg. 1,8 på Juels Grund og en måler forand værket.<br>
<br>
Henrik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 11 måneder siden #1001189 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Vi var ved Stevns det meste af lørdag og fik ud over de obligatoriske hornfisk, en ørred på 1,5 og noget overraskende en makrel på 700 g.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 11 måneder siden #1001187 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Var lige interesseret i at vide om nogen har fået noget i bugten, var der selv lørdag og fik to havørreder på ca. 2,0 og 2,5 kg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 11 måneder siden #1001183 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
kanal 72

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 11 måneder siden #1001181 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Hej med jer... Når i skriver : vi tales på VHF'en hvilken kanal bruger I så normaltr ??? L1 eller L2 eller ???

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.202 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer