VINTER TOR...

Mere
19 år 2 måneder siden #1002499 af Mogens
Besvaret af Mogens på emne VINTER TOR...
Var på hyggetur med Findus i dag.. Det var ikke meget vi fik derude i dag, vi fik et par fisk fra morgenstunden af med bedste på 9,9 kg.<br>
Eftermiddagen bød ikke på mange stop. Det eneste jeg fangede var bådens kaffemaskine.. :-(( (Sorry Nikolai)
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002498 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
hej <br>
jeg er medlem af JSK og kommer i weekenden 26-27 til københavn med det formål at besøge min datter og prøve lykken efter en stortorsk på Øesund med min egen båd (Quik Silver 500). Da jeg ikke er kendt i området,og aldrig har prøvet bulefiskeri vil jeg gerne om nogen kunne fortælle lidt om havneforhold, og hvis andre skulle på vandet samme weekend ville det jo være dejligt hvis vi kunne være på "slæb" med en der har prøvet før.Hvis vejret tillader det vil vi fiske både lørdag og søndag.<br>
mvh<br>
Peter Stougaard<br>
mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002492 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
Ville bare høre hvornår man skal være klar på søndag...(til den årlige torsketur). Skal man selv betale rampeafgift, eller er det noget klubben betaler

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002489 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
hej med jer.. så har cille været en lille tur på vandet i eftermiddag mem uden held.. vi var ude i storebælt ved kalundborg men der var ikke noget at komme efter hilsen søren (cille]

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 2 måneder siden #1002488 af Mogens
Besvaret af Mogens på emne VINTER TOR...
Var ude alene et par timer i dag, det blev til en enkelt på 7 kg ved grænsen.<br>
Sværd har vist fået 6 over og Bonito 10 og 2 til Nadia.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 2 måneder siden #1002487 af Jacob Kofod
Besvaret af Jacob Kofod på emne VINTER TOR...
Det skulle være fint fiskeri i dag, Bonito havde 6 over kl. 09.00. Nogen andre der har hørt noget

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.235 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer