Hej alle<b...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002210 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej alle<b...
Nu tror jeg vist nok at der er nogen der blander tingene sammen! Konkurrence for sig og almindelig "fiske"etik for sig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002209 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej alle<b...
hej Per.<br>
<br>
nej du står ikke alene med den mening, hvad er det næste, skal anden fisk heller ikke indvejes renset. I så fald skal der opsættes en container hvor man kan smide fisken i når den er indvejet og foreviget, for på bordet kommer den ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Per Bundgaard Larsen
  • Per Bundgaard Larsen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002207 af Per Bundgaard Larsen
Besvaret af Per Bundgaard Larsen på emne Hej alle<b...
Jamen se det var interresant -- tak for kommentarerne --- baseret på egen overbevisning , reglerne fra dk i småbåd var jeg åbenbart for tidligt ude ved at tro min overbevisning var mere alment dækkende -- det er stadigt min gode tro at fisk helst bør renses umiddelbart efter fangst --- men jeg vil udfra jeres udtaleleser meddele at jeg åbenbart står ret alene med den overbevisning så vi ikke får yderligere forviklinger !<br>
<br>
Knæk og bræk <br>
Per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002206 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej alle<b...
Hej Alle !<br>
Per du har fejl når du siger at man (Evt)renser inden indvejning hos Melsted Trollingcenter/Allan.<br>
I øvrigt deler jeg ikke dit synespunkt overhovet taget.<br>
Set udefra (Sverige). Er det nok snare så, at det, at man renser inden indvejning i DSK. er det som er usædvandligt. Kan ikke heller holde med om att det skulle værre mangel på respekt, Hvis man opbevare fisken hel i kølebox, og renser i land med tilgang til rent vand.<br>
Med hensyn til evt snyd, kan jeg kun udgå fra mig selv. Jeg har ikke engang tænkt tanken at nogen skulle finde på att snyde. Har aldrig heller hørt tale om det. <br>
MVH<br>
Anders "AP" Petersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002205 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej alle<b...
Jeg kan slet ikke huske den sidste konkurrence, jeg var til, hvor der blev der indvejes renset Laksefisk. Så "normalt" gælder ikke for mig - og jeg kan slet ikke se ideen i at diskutere hvor meget der skal skæres af fisken før den er "renset". <br>
Samtidigt, det at forestille mig, at en Check på 50.000 kr skulle overrækkes til en med "een pose laksekoteleter" - er en virkelig fjern tanke.<br>
Så jeg vil anbefale at man skriver til TV2bornholm og beder dem fastholde konkurrence reglerne!<br>
Venlig hilsen<br>
Konkurrence deltager:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 3 måneder siden #1002204 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Hej alle<b...
Øhh...<br>
Er det ikke mest normalt med urensede fisk?? Jeg ved da i hvert fald, at Guldlaxen, STM (i sin tid), Allan Beyers Trollingtræf, Landskampen Sverige/Danmark oma. bruger at indveje urenset.<br>
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.212 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer