I torsdags...

Mere
11 år 9 måneder siden #1070381 af Mogens
Besvaret af Mogens på emne I torsdags...
Mener der er 2 indgange og 2 udgange på det vand udskiller filter. Du skal jo så kun bruge 1 indgang og en udgang, og i de 2 andre huller sættes blindpropperne. Er der ikke nogle pile så du kan se hvad der er ind og udgang..????

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
11 år 9 måneder siden #1070380 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne I torsdags...
Nu er min vandudskiller så ankommet. Det har 4 tilslutninger, mærket 1, 2, 3 og 4. 2 blindpropper medfølger.
Det er et Delphi 296 hvis det gør sagen lidt nemmere....
Hvordan skal det forbindes?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 9 måneder siden #1070369 af sven svensson
Besvaret af sven svensson på emne I torsdags...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 9 måneder siden #1070368 af sven svensson
Besvaret af sven svensson på emne I torsdags...
Jeg havde engang enevindrude årgang 95 i 12 år, jeg mener at der stod i instruktions bogen at ved overhedning kom en vedvarene hyletone og motoren var omdr. begrænset føleren sidder på topstykket der går en ledning på og når man stelforbinder den vil den hyle den føler kan være gået i udu. I instruktions bøgerne til de motorer jeg har haft gennem tiden har jeg altid kunnet læse under brændstof og tilsætninger at alkohol er forbudt over nogle ganske få procent da de kan give tæringer i brændstofsystemet og dyser,slanger, det er ikke en bil. Det er mærkligt at folk bliver ved med deres dårlige alkohol vaner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
11 år 9 måneder siden #1070365 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne I torsdags...
Du kan jo også prøve at ringe til Finn fra Unisafe (link til højre) Han er flerdobbelt olympisk guldvinder i Johnson 2T motorer af enhver størrelse og årgang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
11 år 9 måneder siden #1070363 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne I torsdags...
Jeg havede en ligende motor (70hp) den tabte også omdrejninger og gik ujævnt fejlen var manglende smørring fra selvblanderen der var dog ingen alarm jeg mener ikke de motore har elektronisk styring der kan nedsætte max omdr. det endte med en ny motor -:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.228 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer