STORTORSK ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 6 måneder siden #1023023 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
For dem som er interesseret i at følge fiskeriet fra turbådene i Øresund, laver jeg daglige rapporter på min hjemmeside. Jeg skriver også alt, hvad jeg hører fra småbådene og læser på disse sider (fedt med så mange indlæg)<br />
<br />
Hvis I vil kigge med så gå ind på:<br />
www.marinetorvet.dk

og klik på billedet med stortorsk 2008 (Bonito og nadia har henholdsvis 5 og 1 over 10kg. i dag)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 6 måneder siden #1023009 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Rampen i Helsingør..<br />
Så snart vejret arter sig, og vandet igen bliver "gennemsigtigt", har jeg også tænkt mig at snuppe en buletur eller to. <br />
Sidste år havde jeg årskort (nøgle) til rampen, men da jeg - bortset fra buleturene - ikke bruger havnen i Helsingør, har jeg i år valgt ikke at købe årskortet.<br />
<br />
Spørgsmål: Har alle I bulefiskere årskort til Helsingør Havn, og hvis ikke, hvordan får I så båden i vandet fra tidlig morgenstund ? Havnekontoret åbner jo først op af formiddagen, og jeg går ud fra, at I er på vandet meget tidligere..<br />
<br />
"Team Hejren"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
16 år 6 måneder siden #1022791 af Mogens
Besvaret af Mogens på emne STORTORSK ...
lige et mere...
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
16 år 6 måneder siden #1022790 af Mogens
Besvaret af Mogens på emne STORTORSK ...
Ellers tak Per, ikke noget kærlighedsthe til mig.. føj for den...<br />
<br />
Her er lige et par billeder jeg har fået tilsendt fra Helsingør Nordhavn. Der var en båd der lå lidt mærkeligt, efter den ekstremt lave vandstand der var om Lørdagen..<br />
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 6 måneder siden #1022750 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
tak thor var det kærligt ment eller mener du at de andre ikke behøver at dukke op :-) ....<br />
<br />
mogens det med el-spil er kun for tøsser :-) nej der var en på rampen idag der have glemt sin fjernbetjening og forsøgte noget uden om og det resulteret i at den trak strøm/stel igemmen sikkerhedsvejren på trailleren så det røg kraftigt da plasticken smeltet ups :-) <br />
<br />
ja det vare nok en uges tid eller halvanden før sigten i vandet bliver optimal igen medoa længe leve ikke mogens, eller skal henriette lave en gang kærligheds te til dig ;-P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 6 måneder siden #1022741 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne STORTORSK ...
Så var det godt jeg "sparede" de 2 x 140 km. Fik bl.a. lavet spækbrædt til "Gadusn" istedet. Er desværre på arbejde i morgen (mandag)aften, men hvis der er nogle positioner (spec. storebælt) ville jeg da være YDERST" taknemmelig for at høre om dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.250 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer